emandersson

Söndag!

Publicerad 2010-10-31 17:50:33 i My life

Hoppas allt är bra med er!

Jag har fått oturen att få mammas dumma förklyning, men hoppas på att det försvinner så snabbt som möjligt!
Idag sov jag till typ halv elva och sen har jag varit med pappa och handlat. Har varit ute och gått två långa rundor, underbart.
Idag berättade jag för mamma och pappa att jag inte mår så bra. Så har pratat en del med dom. Skönt.

Ikväll blir det att slappa och kolla på Dexter, ska se första avsnittet snart hade jag tänkt. Spännande!! Men det kan ju inte vara bättre än House, för House, ja det är ju bara såååå bra!! :D


 Yeeah!

Hörs senare!
Puss ♥






You have been the one for me

-

Publicerad 2010-10-31 02:24:12 i My life

Glöm inte ställa tillbaka klockan 1 timme !!

Jag gör det snart och sen lägger jag i från mig datorn och kryper ner i sängen♥



Du finns där hela tiden,
för hela tiden tänker jag på dig.

Jaha

Publicerad 2010-10-31 01:56:52 i My life

Då var denna lördagen slut. Vad fan har jag gjort idag? Inte ett piss. Har suttit i min fåtöjl hela kvällen men datorn i knäet. Riktigt dryg kväll, hoppas jag slipper det ett bra tag nu.

 Gammal bild :)

Pusspuss ♥




Will you be mine?

Tråk

Publicerad 2010-10-30 20:40:41 i My life

Jag har så sjukt tråkigt!
Det var riktigt länge sen det var en sån här dryg kväll. Någon som vill hitta på något?


 Orkar inte. Du finns där hela tiden.

Lördag!

Publicerad 2010-10-30 17:10:52 i My life

Hej!!
Ursäkta att jag inte skrev igår, men hade fullt upp hela dagen och kvällen!
Först var det skola och efter skolan åkte jag och Sofie med hem till Natti. Vi käkade, satt och snackade i timmar och bara hade det trevligt och mysigt. Detta behövde vi!
Kom hem vid kvart över tolv och då satte jag mig och glodde på House till klockan 2.
Sov länge idag, sen har jag bara kollat klart på säsong 5 av House och varit ute och gått. Skönt!!

Jag har rätt tråkigt..

 Jag behöver nya mjukisbyxor NU!!!







Jag tänker på dig varje dag.

Godnatt

Publicerad 2010-10-29 00:32:07 i My life

Nu hade jag tänkt sova. Skola imorgon och efter det åker jag och Sofie med hem till Natti,mys.
Sen är det underbara lovet här!!!
Puss och godnatt♥


Everybody lies.

I don't know..

Publicerad 2010-10-28 22:38:31 i My life

Har nästan precis duschat efter en riktigt nice träning. Sitter och lyssnar på musik nu, ska strax gå ner och äta lite och sen kolla House. Ja, jag är beroende.

Bloggar mer sen.

 Saknar.




I don't know.

Torsdag

Publicerad 2010-10-28 18:08:47 i My life

Då var det torsdag, vilket betyder att det är en vecka sen jag gjorde min älskade tatuering!
Idag var det skola mellan 8.20-14.45, chill dag.
Jag är sjukt trött och orkar inte skriva mer nu. Har precis glott på House, och ska käka middag nu, sen blir det träning. Hoppas jag inte somnar på planen!

Hörs senare ♥



Pinsamt..

Regn..

Publicerad 2010-10-27 20:09:16 i My life

Regnet öser ner som fan.
Precis kommit in från en runda, skönt!
Nu hade jag tänkt börja med min redovisning och skriva mitt PM till imorron. Får se hur det går.

 Varför kommer jag alltid tillbaka till dig? ♥

Hörs senare, puss!








Regnet döljde tårarna som rann ner från min kind.

Onsdag

Publicerad 2010-10-27 07:12:48 i My life

Godmorgon.
Är ni vakna?
Det är knappt jag.. somnade klockan 1 eftersom jag har blivit beroende av House, så låg nerbäddad i sängen och glodde! Så sjukt bra serie!
Så fick sova 5 ynka timmar inatt, jag vet, det är mitt eget fel, men vad ska man göra när man tränar till klockan 22 och är helt pigg när man borde sova..?

Just nu sitter jag framför TVen och kollar på VAKNA Med The Voice! Jag klarar inte av Kjell Eriksson.. är nog allergisk mot honom, usch!!
Idag när jag och Natti har slutat ska vi testa studentmössor! Det närmar sig med stormsteg!!!

Längtar tills man sitter på skolbussen på fredageftermiddag, för då har man en jobbfri helg framför sig plus en hel veckan lov!! Härligt!!!
Ska göra lite olika saker på lovet, längtar mest efter att få sova länge på mornarna!


Vi hörs när jag kommer hem för nu ska jag bege mig mot bussen!
Puss ♥



 SNÖ ♥

Just det, alla gatlyktor på "vår" sida av järnvägen är släkta, så det är ju inte precis ljust.  Ville bara få sagt det, haha ;)

Godnatt

Publicerad 2010-10-26 22:54:24 i My life

Jag vet att jag är seg med uppdateringar! Men har haft en del att göra.
Har kommit hem från träningen för ett tag sen, färdig duschad och ska gå ner och äta nu.
Vi hörs såklart imorgon!

PUSS♥

 Jag saknar dig så. Att få se ditt leende idag, var underbart. Underbara du.

Tisdag

Publicerad 2010-10-26 10:33:24 i My life

Godmorogn!
Klockan ringde 9.45, så sjukt skönt att få sova ut! Somnade ju inte förrens klockan 1 inatt, eftersom arbetet tog tid och jag satt och surfade runt lite.

Nu ska jag gå ner och se i fall mina mjukisbyxor är torra. Sen blir det väll att gå till bussen snart. Tycker endå om tisdagar, riktigt sköna!

Hade tänkt börja med "Dagens outfit" , vad tycks om det ?



 <3
Hörs efter skolan! PUSS ♥



You have been the one for me.

Äntligen.

Publicerad 2010-10-25 23:54:53 i My life

Äntligen är jag klar med det jäkla arbetet.
Nu ska jag sitta och surfa runt lite. Innan jag ska fixa mig för sängen.
Imorgon är det tisdag och det betyder en lektion mellan 12.40-15.15 och sen träning på kvällen!

Badminton är det jag brinner för
det jag älskar.
Det som får mig att stänga av hjärnan
från alla tankar.
Där jag bara är
och fokuserar på just det,
badminton


Puss och godnatt ♥

Fuck

Publicerad 2010-10-25 22:44:30 i My life

Snart klar med arbetet. Ska bara skriva på en punkt till, den svåraste.
"Hur kan man stärka identifikationsutvecklingen ?"
Fan vet jag.. Skriver när jag löst mitt problem!

Måndag

Publicerad 2010-10-25 19:16:35 i My life

Äntligen är måndagen snart över!
Helt okej skoldag, dock somnade jag nästan på samhällslektionen och svenskalektionen.
Nu sitter jag med mitt jäkla arbete, men snart klar tror jag. Om jag kan få igång min hjärna!

Var precis och handlade en red bull, ett paket kakor och ett paket tuggummi, så nu får vi hoppas jag kan hålla mig vaken tills arbetet är klart.

Skriver senare ♥

2 månader

Publicerad 2010-10-24 22:53:59 i My life

Denna söndagen har faktiskt gått riktigt segt. Skönt och tråkigt på samma gång.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, eftersom jag måste orka stiga upp till skolan imorgon.
Måndag igen.. och jag säger som alltid. Måndagar suger!

Nu är det bara 2 månader kvar till julafton! Längtar redan. Jul är underbart.
Och det är 1 månad till min fina vän Nathalie Danielsson (http://ndanielsson.blogg.se) fyller 18!


 Mitt liv är rätt grått just nu.

Godnatt! ♥

Söndag 24/10-2010

Publicerad 2010-10-24 14:39:15 i My life

Hej på er.
Hoppas allt är bra med er!
Själv är jag sjukt trött och halvt nere.. det är ju söndag, och det suger så hårt.
Sitter och skriver mitt arbete om MS nu.. kommer ingenstans, svårt.
Innan idag jobbade jag mellan 10-13, nice.

Är det uppehåll senare med så ska jag gå en runda, måste rensa huvudet.

Glömm aldrig att ni är bra, ni duger som ni är.

 
Jag saknar dig så sjukt mycket.. vill bara träffa dig varje dag.


PUSS

Åren går

Publicerad 2010-10-23 21:27:54 i Texter

Åren går,
men du finns fortfarande kvar
inom mig, i mitt hjärta,
för evigt kommer du finns där.
Jag kommer aldrig glömma dig.

Lördag

Publicerad 2010-10-23 18:17:26 i My life

Hej!

Förlåt för att jag inte skrev något igår. Men hade fullt upp.
Var först i skolan och sen när jag äntligen kom hem fixade jag mig och lite sånt, sen när klockan blev 18.07 tog jag bussen in till Malmö för att bli firad av Malin, Josse, Emelie, Natti och Sofie! Vi gick till en resturang, mycket god mat! Fick även ett jätte fint halsband av mina fina vänner! Sen fick jag även en drink av the boss på resturangen, mycket god. Den gick även bordet runt!
Tusen tack tjejer för en fin kväll, love ♥

Idag har jag varit med mamma och pappa och handlat. Nu sitter jag med mitt arbete om MS och kommer ingenstans.. Men nu ska jag försöka fortsätta, om jag inte fastnar framför "Just my luck" som går på kanal 5 just nu.

 Jag och Simson ♥

Vi hörs senare, pusspuss ♥

Tatuering!!!

Publicerad 2010-10-21 22:04:07 i My life

Hej på er!

Idag har jag då gjort min efterlängtade tatuering. Jag är så sjukt nöjd och jag bara älskar den.
Måste skriva naturkunskapen nu.. kommer dock inte hinna bli klar till imorron, ojsan mindre bra! Haha.

Här får ni en bild.
Den är inte bra, jag vet, men det kommer bättre, jag lovar!

 Love! ♥♥

Godnatt

Publicerad 2010-10-20 22:12:54 i My life

Nu ska jag gå in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig. Men är dock riktigt speedad. Haft ett väldigt normalt samtal med Malin i telen precis, host. Haha, fan vad du gör mig glad.

Min vänner är dom bästa man kan ha.


PUSS!




You're mine.

Love the way you lie.

Publicerad 2010-10-20 16:25:34 i My life

Hej!
Nu är jag hemma från skolan, skönt!
Vi hade som sagt skolfotografering idag, hoppas på att jag blev bra!
Riktigt roligt i skolan idag, vi flippade ut totalt, HAHA. det bästa var Ainas kommentar, diggar den.

Aja, nu ska jag faktiskt vara duktig idag! Ska ut och fotografera lekplatser till projektarbetet nu och sen ska jag göra mitt arbete om MS.

 Fast att vi bråkar, skriker på varandra och är sura mot varandra, så kommer jag alltid att älska er lika mycket. Ni är mina föräldrar, ni är bäst. Även om jag inte alltid visar det tillräckligt mycket. Men vad skulle jag göra utan er?
Jag älskar er, mamma och pappa. ♥


Vi hörs senare!♥






I love the way you lie.

I skolan

Publicerad 2010-10-20 10:44:46 i My life

Hej på er!

Just nu sitter jag i skolan och har projektarbete. Mitt projekt handlar om lekplatser, jag ska analysera och fotografera samt intervjua några förskolepersonaler.

Snart ska vi ha lunch, sen sak vi spela teater..suck. Sen ska vi ha skolfotografering. Och sen slutar jag, NICE.
Ska då till tatueraren med en kompis och beställa tid, nervös hihi.


 En datorkunskapslektion i ettan.


Vi hörs när jag kommer hem!
Puss ♥



Underbar.

Det vackraste jag vet

Publicerad 2010-10-19 23:07:27 i My life

Har precis duschat efter träningen. Och jag lyckas alltid skada mig, haha. Har gjort något med höften! GREAT! Aja, hoppas det går över till imorron.
Ska snart gå ner och ta något litet att äta.
Imorgon blir det skolfoto.. usch!





Puss & godnatt ♥



Du är det vackraste jag vet.

Mys

Publicerad 2010-10-19 18:47:37 i My life

Kom hem från Lund för ett tag sen. Åkte in vid tjugo över tre, mötte Malin, sen gick vi och åt kinabuffé, gick i lite affärer och avslutade eftermiddagen med vars en chai latte, gott! Mysig eftermiddag!
Tog bussen hem kvart i sex och nu sitter jag i min fåtölj och väntar på att det ska bli träningsdax.
Har ju såklart fått huvudvärk också, så ska ner och ta panodil snart.

Vi hörs senare! ♥





I will love you till the day I die.

Tisdag

Publicerad 2010-10-19 12:59:21 i My life

Sitter nu i soffan och tar det lugnt. Ska snart börja skriva på mitt arbete om MS, men jag orkar inte.
Aja, måste få gjort något vettigt idag.
Vi hörs senare :)♥

 Min vovve :)

Ny design

Publicerad 2010-10-18 22:56:09 i My life

Vad tycks om min nya design? Ja, vi får väll se hur länge jag har kvar den. Har en tendens att byta rätt ofta eftersom jag tröttnar rätt fort. Men denna gillar jag!
Nu hade jag tänkt gå ner och ta min Ben&Jerry's glass. Men jag är dock för lat för att resa mig från fåtöljen..

 Bara jag, ingen annan.

I will always remind you.

Publicerad 2010-10-18 21:36:34 i My life

Har precis kollat tre avsnitt av House. Fick hem femte säsongen nu och första säsongen av Dexter. Så nu vet alla var jag befinner mig, farmför min TV med House!
Imorgon är jag ledig och det är så sjukt nice, har en lektion på tisdagar mellan 12.40-15.15, men läraren vi har skulle iväg så vi ska jobba med våra enskilda arbete här hemma.
Vid tjugo över tre ska jag åka in till stan och umgås lite med Malin, mys!



Puss♥


I will always remind you.
Remind your smile.
Remind your laugh.
I will always remind.. you.

Älska

Publicerad 2010-10-18 18:37:30 i Texter

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans




Jag tänker på dig... ♥

Halvdöd

Publicerad 2010-10-18 17:47:39 i My life

Sitter i mig fåtölj och lyssnar på musik, är halvdöd. Så sjukt trött och allmänt nere.
Var ute med Ike innan, så skönt. Mötte Alexandra och pratade med henne lite, trevlans. Vill ut och gå igen, men det är så satans kallt.. vill ha tillbaka dom sköna sommarkvällarna.
Men samtidigt vill jag ha vinter, när man sitter inne och har tända ljus och myser.

Hörs sen.

Måndag igen då

Publicerad 2010-10-18 07:55:27 i My life

Då var det måndag igen och det betyder skola.
Gick upp kvart i sju imorse, ville bara sova vidare!! Ska snart gå till bussen, jag tycker inte om måndagar..fast att jag har sovmorgon.
Aja, har inte så mycket att skriva.. mer än att jag älskar min nya tröja!


Puss♥


Den bästa är du

Godnatt

Publicerad 2010-10-17 22:51:54 i My life

Jag blev klar med dom tre sista frågorna i samhällen inklusive min reflektionsuppgift! Stolt! Nu ska jag lägga mig och läsa svenska saken.

Duktiga Emma!
GODNATT ♥

Plugg

Publicerad 2010-10-17 21:59:45 i My life

Nu ska jag gå ner och se om jag hittar något att äta, sen ska jag sätta mig med samhällen som jag ska lämna in imorgon. Önska mig lycka till, det behövs!

Skolan tar död på mig..

♥♥

Kväll igen

Publicerad 2010-10-17 20:18:57 i My life

Ja, dagarna går så fort. Nu var det kväll igen..
Var på Center Syd med Natti innan, åkte dit halv tre och mötte henne. Sen gick vi in och ut i nästan alla affärer, haha. Vi avslutade dagen på McDonalds med vars en galss och vars en liten pommes. Rolig eftermiddag! Fick med mig en tjocktröja, en parfym, sminkborttagningsmedel och en film till Mattias hem. Blev tyvärr inga jeans, haha det var därför jag åkte ut där, men dom var ju inte kvar.. synd.

Nu har jag precis kommit hem från kusinerna. Fick en tatuering av Johanna och den gav mig inspiration till min tatuering som jag ska beställa tid till snart! Ni får vänta med spänning på att få veta vad det är för någon, hihi.

 Gammalt collage jag gjort på mig och Natti (:

Vi hörs snart igen!
Puss ♥

Center Syd

Publicerad 2010-10-17 13:46:42 i My life

Hej på er!
Nu har jag jobbat klart för denna helgen, skönt.
Mamma och pappa hade kommit hem när jag kom, mamma ligger nu och är sjuk och pappa är på väg till förkyldning. Så länge jag slipper är jag nöjd!
Nu ska jag byta om och fixa lite, sen ska jag ta bussen till Lödde och Center Syd och träffa Natti. Mys!

Hörs senare!
Puuuussss ♥

Mitt liv

Publicerad 2010-10-17 09:39:26 i Texter

Du får mig att le det där speciella leendet,
med dig känner jag mig trygg,
jag skulle kunna vara med dig varje dag,
du gör så jag känner mig bra,
du hjälper mig.
I mitt liv betyder du så mycket,
jag vill ha dig i mitt liv,
jag vill inte att du försvinner så fort allt blir bra,
jag vill att du ska förstå att du är bäst i mina ögon,
det är som dig jag vill bli,
jag ser upp till dig.
Du är underbar på många olika vis,
du är alltid dig själv,
du är alltid glad och det gör mig glad.
Jag kan inte förstå att jag fått chansen att lära känna dig,
jag, tjejen som inte är nöjg med någonting,
jag kan inte förstå det,
det betyder så mycket för mig att ha dig vid min sida.
Du gör så jag kämpar och orkar med allt,
du får mig att tänka på annat,
jag vill bara att du ska veta att jag vill alltid ha kvar dig,
ha kvar dig i mitt liv,
i mitt liv som jag tycker är så tråkigt och jobbigt,
men så fort jag träffar dig,
då blir allt ljust och jag ser en mening med allt.
Låt mig alltid ha kvar dig vid min sida. ♥

Söööndag

Publicerad 2010-10-17 09:16:52 i My life

Då var det söndag igen. Tiden går så fort. Särskilt helgerna som man jobbar.
Sitter nu i vardagsrummer och äter frukost, inte den vanligaste frukosten för jag äter baconpaj som mamma och pappa gjorde innan dom åkte iväg. Sjukt god!

Som ni då kanske har förstått nu så har mina föräldrar varit iväg hela helgen med ett par kompisar. Det har varit både skönt och mysigt, men också ensamt. Eftersom jag varit hemma själv två kvällar i rad och inte gjort ett skit. Sen är det inte så kul och sitta i ett stort hus själv när det är bäckmörkt på kvällarna. Snacka om att jag har varit rädd.
Min bror Mattias kom hem om innan han skulle iväg igen igår, han bara "Varför har du tänt överallt? När du bara sitter i vardagsrummet?" Jag svarade såklart "För att jag är rädd såklart ditt pucko" Usch, det har varit det värsta!



Men men, nu ska jag fortsätta äta och sen bege mig mot jobb.
Vi hörs senare! ♥

Godnatt

Publicerad 2010-10-16 23:49:35 i My life

Nu ska jag bege mig mot sängen!
Vi hörs imorgon, antingen innan eller efter jobb!
Puss på er ♥

Ännu en myskväll - själv

Publicerad 2010-10-16 20:27:30 i My life

Sitter nu nere i vardagsrummet och äter ett winerbröd som jag tog med från jobb, hann inte äta det där. Kollar också på dansfeber.
Blir en hemmakväll idag också, laddar upp för nästa fest!

 :)

Lite låtar

Publicerad 2010-10-16 18:16:21 i Musik

Här kommer några låtar som jag spelar på Spotify om och om igen.

 

Angels - Robbie Williams



Gabriellas sång - Molly Sandén



Too much love will kill you - Queen



Forever young - Jay Z



Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna


Det var några, min absoluta favort är ju helt klart "Love the way you lie"! Tröttnar aldrig på den, den är underbar♥

Kommer fler låtar senare.
PUSS så länge ♥

Jag erkänner..

Publicerad 2010-10-16 17:41:03 i My life

Tjolahoppsan!

Slutade vid 14-tiden idag, tiden gick fort idag och det var skönt. Efter jag jobbat var jag ute ett bra tag, så himla skönt väder ju! Träffade på en kompis, mycket trevlig pratstund!!
När jag kom hem lagade jag middag, ris och chicken nuggets.
Och jag erkänner.. jag kan inte laga mat. Jag älskar ris, men det blev inte bra :(

Nu sitter jag här i min fåtölj i mitt rum och njuter av musik. Här kommer en gammal, men bra låt♥



Vi hörs snart, och då menar jag snart. Haha
Puss och kram ♥

Lördagsmorgon

Publicerad 2010-10-16 09:42:44 i My life

Godmorgon solstrålar.
Sitter nu i soffan och ska snart bege mig mot jobb. Slutar vid 14-tiden så kommer skriva mer då någon gång.
Har precis tömt diskmaskinen och satt in ny disk, innan det åt jag frukost och var ute en lite längre runda med Ike. Hinner mycket mer när man stiger upp en halvtimme tidigare.

Det blev en annorlunda natt. jag gick och la mig och läste vid 23-tiden. Ike följde med mig upp, sen gick han ner igen. Jag somnade vid kanske halv tolv och sen halv fyra vaknar jag av att Ike är där nere och skäller som in i helvete. Jag går ner för att se vad det är.. han kommer från finrummet som ligger brevid vardagsrummet, han blir glad av att se mig. Jag som är så trött tar med mig honom upp och sen somnar jag, sen vaknar jag av att Ike ligger och piper och gnäller.. sen kommer Mattias hem någon gång vid 4-halv 5, sen vaknar jag och ser att Ike ligger på filten inne i mitt sovrum, så mysigt. Klockan ringde 8.30 och Ike reser huvudet och sen somnar om. Jag börjar göra mig iordning och sen går jag med Ike.

Japp, det var min natt och morgon!
Vi hörs senare.
Pusspuss♥

Fredagkväll

Publicerad 2010-10-15 22:16:28 i My life

Sitter i vardagsrummet med en skål chips, ett glas läsk, TV är igång och jag smsar med en underbar vän, Malin Nilsson.
Jag har precis sett på Världens barn, Malena Ernman var en av artisterna som sjöng, hon är ju bara för bra! Hade tänkt tväta av sminket och sen lägga mig och läsa lite. Ska ju som sagt jobba imorgon och på söndag.
Imrogon kommer Malin också hit, i fall hon är frisk. Länge sen vi hade en myskväll, bara vi.

 Min Ike är finast ♥

Aja, vi hörs kanske senare eller imorgon!
Puss ♥

Myskväll - själv.

Publicerad 2010-10-15 16:42:37 i My life

Hej på er!

Är nu hemma från skolan, skönt att det är fredag! Men har lite att göra i helgen.
Ska bland annats jobba och göra skoluppgifter.

Myskväll ikväll, så nice!! ♥

 Bild sen maj 2010

Hörs senare, pusspuss ♥

Fredag!! ♥

Publicerad 2010-10-15 08:51:12 i My life

Godmorgon!

Då var det fredag igen, och det är ju bara för underbart!
Ska snart gå till bussen och åka till skolan. Efter skolan blir det att ta det lungt, vilket jag ska göra hela kvällen med. Mys!

Vi hörs senare! ♥

Badminton

Publicerad 2010-10-14 22:43:00 i My life

Var som sagt och tittade på träningen idag. Shit vad duktiga alla är. Och vilka framsteg vissa gör!
På tisdag är jag tillbaka med mitt nylindade rack, då jävlar! :D

Ska snart gå in i duschen, och sen ska jag lägga mig i sängen med min dator, hihi.


Min tur snart kanske ? =(


 Bild från en fest i Malmö för ett tag sen.

Puss & godnatt ♥

House och Dexter

Publicerad 2010-10-14 19:31:29 i My life

Nu har jag precis beställt House säsong 5 och Dexter säsong 1 på CDON.com. Älskar House!! Sen får vi se ifall Dexter är någon höjdare! Enligt reccencionerna skulle den vara det.
När man handlade för 200 fick man ett erbjudande, en TV-serie för 99 kr, så då valde jag Dexter. Hihi.

Nu ska jag snart gå till träningen om kolla. Som mina tränare har sagt, man lär sig bäst genom att titta.

 ♥♥♥

Puss på er ♥

Äntligen!!

Publicerad 2010-10-14 17:34:04 i My life

Tjooo!

Äntligen har jag och pappa fixat en datorladdare som fungerar! Så nu är jag i full gång med min dator igen. Detta betyder att det kommer betydligt mer uppdatering, mer bilder och mer musik. Jag är så glad!!
Min änskling fungerar igen :D♥

 hihi

Puss på er sålänge! ♥

Torsdag 14/10-2010

Publicerad 2010-10-14 15:38:23 i My life

Hej!

Tiden rinner iväg och vi är snart i mitten av oktober. Jag har mycket inbokat nu och framåt och det gillar vi! Ska bland annat jobba, bli utbjuden av mina underbara vänner, vara med på tjejmiddagar och sen i början av nästa månad blir det seriespel igen!!
Det är snart dags att börja prova studentmössa och att börja tänka på allt som hör studenten till. Tänk, detta året är det verkligen min tur!! Jag kan inte förstå det, det är helt sjukt..

Nu hade jag tänkt sätta mig och göra klart tre frågor till sammhällskunskapen tills imorgon som jag ligger efter med. Ikväll ska jag upp och titta på träningen, men ska inte träna själv eftersom jag varit sjuk och har huvudvärk idag.

Bild från när jag firades av släkten på mammas sida (:

Vi hörs senare!
Puss ♥

Too much love will kill you

Publicerad 2010-10-13 22:18:05 i Texter

Jag tänker på dig dag ut och dag in.
Det är du som fyller min hjärna.
Det är du som gör så jag inte kan koncetrera mig.
Du finns inom mig hela tiden.
När jag tänker på dig ler jag.
Jag älskar att ha dig i mitt liv.
Jag älskar dig.


Underbart väder

Publicerad 2010-10-13 19:19:41 i My life

Tjo snyggingar!

Då var ännu en kväll kommen. Mysigt. Min kväll består av plugg och mys. ska snart sätta mig och göra lite halsband och armband. Det var ett tag sen!
Har varit ute och gått en del idag, eftersom när jag var sjuk var jag instängd i huset i 5 hela dagar!! Trodde jag skulle dö.. Så idag tog jag igen allt!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Några förslag?

Badminton, det som jag älskar!

Så länge säger vi:
PUSS ♥

Onsdag

Publicerad 2010-10-13 13:34:16 i My life

Hej!

Idag har jag pluggat och tagit det lungt. Värken i kroppen är nästan helt borta nu och huvudvärken med. Så imorgon blir det skolan igen..
Ska snart gå ner och fortsätta plugga till naturprovet som jag har imorogon.



Jag vet att jag gör fel saker ibland, för jag tänker inte alltid så långt.


Pusspuss ♥

Sjuklingen här!

Publicerad 2010-10-12 20:33:50 i My life

Hej alla glada!

Var ett bra tag sen, och det är på grund av en massa olika anledningar som jag inte orkar rabbla upp.
Jag har i alla fall varit sjuk sedan torsdes. Det var då det började. Jag vaknade och kände mig allmänt kass. Det var Vipanloppet i skolan och mamma hade sjukanmält mig för jag inte hade planer på att delta detta året. Så jag var hemma och pluggade till provet dagen efter, var ute och gick och knarkade panodil. Dum som jag var så tränade jag på kvällen, och det var där jag fattade att jag nog var sjuk. När jag kom hem duschade jag, försökte äta eftersom jag inte ätit på hela dagen, men det gick inte. Gick upp och la mig och frös sönder under både mitt tjocka duntäcke och mitt feta överkast, det hjälpte inte. Den natten sov jag så oroligt, vaknade varje timme. Och huvudet sprängde som aldrig förr. När jag vaknade klockan 6 för att gå på toaletten, huvudet sprängde och jag hade sån värk i kroppen och febern steg. Och har knappt fått i mig någon mat.. Jag som älskar mat!!!
Så har mitt liv sett ut fram till igår. Imorse när jag vaknade mådde jag mycket bättre! Huvudvärken var kvar, och värken i kroppen har inte minskat. Men febern är nästan helt borta och huvudvärken med. Men blir trött för minsta lilla. Hade en läkartid, så jag gick dit och han sa att vi skulle avvakta och se, men att det var bra att vi kom fast att jag blivit bättre.
Imorgon blir det en till dag hemma innan jag kommer tillbaka till skolan. Så imorgon ska jag försöka ta tag i saker som jag har framför mig och som jag missat.

Det blev en lång historia! Haha.
Nu hade jag tänkt att bloggen ska uppdatreas bättre och det kommer även innehålla en del texter och problem i mitt liv. Så är det!

Ingen träning på hela veckan, hur ska jag klara mig? :o
Om ni tittar noga ser ni att pappa lindat om racket!!! ♥

Puss♥

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela