emandersson

Mobilblogg

Publicerad 2011-06-29 20:09:36 i My life

Tjena alla fina människor! Jag har inte så mycket att säga egentligen. Ville mest bara berätta att jag lever. Jag jobbar hela juli, så nu njuter jag av lite ledighet. I början av augusti ska jag och Malin åka utomlands och det ska bli så härligt! Och sedan börjar jag på komvux och sen får vi se vad som händer när jag är klar där. Ville bara berätta att jag lever och att jag mår bra! Puss på er!

Söndagen den 19 juni 2011

Publicerad 2011-06-19 19:42:58 i My life

Haj!

Sitter i min soffa och bara tar det lugnt.
Veckan har gått snabbt jobbade måndag-fredag, nice med pengar!

Jag blev även faster till en liten flicka i fredags, min brorsdotter Emilia föddes 9.05, hon vägde 2825g och var 46 cm lång. Jag är lycklig.

Veckan som kommer består av lite allt möjligt. Imorgon ska jag fixa pass med Malin, på tisdag ska mamma ha tapuware (stavningen där ja..), sen ska jag bara njuta av min lediga vecka! :)

Nu ska jag snart hem till Anders, Gloria och Emilia.
Puss på er!

Nice helg!

Publicerad 2011-06-12 23:02:23 i My life

I fredags efter skolavslutningen åkte jag hem och började fixa inför kvällen. Var först en snabbis på Gabbis student och sedan åkte jag och Malina till Lödde för att festa på Filips student. Det blev en bra kväll!!
I lördags mådde man som man förtjäna och vid kvart över 1 blev jag hämtad av Sofie, Filip och Bengt för att åka med till Staffanstorp och fika med Sofie och hennes släkt och även Malin kom! Trevligt och goda kakor!

Idag har jag solat och bara tagit det lugnt, ska stänga ner nu snart för att sova lite grann.
Imorgon ska jag jobba 13-18 och det kommer jag göra ända fram tills på fredag. Här ska det tjänas pengar!!

Ni får ett litet inlägg med massa bilder efter detta! :)

Pusshej!

Torsdag

Publicerad 2011-06-09 15:05:10 i Mer bilder än text

Igår var jag som sagt vikarie för Karin som idrottslärare för årskurs 7-9 och jag tyckte att det gick bra! Har dock bränt mig eftersom vi hade ute-idrott!

Idag är jag ledig och jag tar det bara lugnt, lagt in bilder från studenten så ni får lite bilder här!

Jag öppnar Karins paket på morgonen i pjamas!

En glad Emma!

Jag älskar er!

Bästa vän ♥

Finaste pappa med mitt plakat!

Utsparken! Jag och Sofie! ♥



Syskonen Andersson!

Glad Emma!!!!

Familjen Andersson♥

Jag och bästa vän ♥

Jag och Gloria!

Natti, Sara, Josse & jag på flaket!

Orkar inte lägga upp fler bilder nu. Kommer lite då och då.
Puss

Tisdag

Publicerad 2011-06-07 12:42:22 i My life

Hallå ja!

Det var ett bra tag sedan, men sitter nästan aldrig vid datorn längre. Men jag ska försöka bättra mig.
Nu har jag i alla fall tagit studenten och det var sjukt härligt och en sjukt nice dag!
Det finns fullt med bilder på Facebook!

Igår fick jag fint besök utav Malin och Sofie, det blev en mysig stund på soldäcket!♥

Innan idag var jag nere på banken och sen gick jag till jobb, och nu ska jag snart ner till jobb igen fast denna gången ska jag jobba, 13-18, nice!
Jag håller på att spara till min och Malins resa och jag tycker att det går sjukt bra!

Imorgon ska jag vikariera på min gamla prktikplats, som idrottslärare för årskurs 7-9, härligt eller vad? Looooove it!
Naj, vi hörs när vi hörs snyggingar!!

PUSS

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela