emandersson

Söndag

Publicerad 2010-06-27 21:26:29 i My life

Dålig uppdatering som vanligt. Men har haft fullt upp. Midsommar var bra. Var med tjejerna först här och åt. sen stack vi till stranden en stund. Sen sov Natti här och dagen efter mådde man ju som man förtjänade, haha. Idag har jag jobbat 10-13 och sen stack jag till stranden med Natta och Caroline. Nice, men brännt mig nu! Sen badade vi i deras pool, myyyys. Men nu ska jag kanske ut. Puss ♥

Torsdag

Publicerad 2010-06-24 20:31:42 i My life

Hej på er!

Ett rejält tag sen! Har jobbat nu i fyra dagar, och imorgon har äntligen midsommarafton kommit och jag blev ledig. Favoriterna kommer hit och sen drar vi ner till stranden för lite fest. Niiiice.
Ska snart hoppa in i duschen och sen ta det lugnt med mamma och pappa. Helt slut.

 Hela familjen på Mattias student!

Snabbt

Publicerad 2010-06-18 19:21:32 i My life

Hej!
Får blogga snabbt, för snart kommer min bror hem och tar denna datorn, han ska lana med kompisar. Så nu kommer jag vara utan dator hela kvällen! :o
Jobbade som sagt idag, 12-18. Sjukt najs.
Nu ska jag kolla någon sak med mamma och pappa på tv.

 Mattias student 7 juni 2010, på Vipan.

Hörs när vi hörs ♥

Godnatt

Publicerad 2010-06-17 23:57:27 i My life

Nu har jag kollat på film med pappa, det var "På smällen" på tv6.
Nu ska jag snart gå och lägg mig, är sjukt trött. Kan ju berätta att jag har solat lite idag. Jag slarvade med solkrämen på vissa ställen så är röd nu. Men snart blir det brunt. Jag blir alltid brun så sakta. Men som mamma säger "Du blir brun sakta, men säkert" haha.

Nej, får hoppas jag får tid att sitta vid datorn imorgon, om inte min bror har den hela tiden.
Puss & godnatt! ♥

 Stugan 2009. Jag, Eric, Elin och Mattias.

FAAAAN

Publicerad 2010-06-17 20:20:50 i My life

Min datorladdare är helt död nu, och ska jag köpa en ny, som jag MÅSTE göra, blir jag rånad.. Uppdateringen kommer därför inte bli bra. Men ska försöka sitta vid denna stationära datorn så jag kan blogga.
Min vecka och nästa vecka:

Imorgon: Jobba 10-18
Lördag: Slappa. Hitta på något med mig?
Söndag: Slappa.
Måndag: Jobba
Tisdag: Jobba och träning
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba och träning
Freag: Jobba och sen lite fest med tjejerna
Lördag: Ledig, slappa.
Söndag: Jobba 10-13

Fall ni ville veta...

Nu kommer det lite bilder. Finns många roliga här på datorn, men ni får bara normala ;)

 Jag förra sommaren. Ike ♥

 Ven sommaren 2009. Mamma, jag, Natta, Caroline, Johanna och Åsa :)
 Jag och Sebastian.

♥♥

Sol,sol,sol

Publicerad 2010-06-16 17:39:38 i My life

Idag har det varit en väldigt dålig uppdatering! Har varit ute en del och ska snart åka in till stan för att äta på resturang med tjejerna och sen kolla på sex and the city 2!
Och min dataladdare började ju fungera igen, men nu har den lagt av IGEn. Jag får panik!!! Så sitter vid mamma, pappa och Mattias dator nu..

Vi hörs kanske ikväll fall min laddrae vill börja fungera igen. Eftersom datorn är DÖD!

 På kennelträffen förra sommaren. Ike och hans bror Buster ♥

 En trött Ike på Kennelträffen förra sommaren. ♥♥

Publicerad 2010-06-16 00:26:40 i My life

Älskar denna låten så sjuuuukt mycket!! ♥♥♥

 Ne-Yo , Beautiful Monster ♥

Fyfan!

Publicerad 2010-06-16 00:19:38 i My life

Stack hem från Natta vid halv tolv.. Mensvärkarna blev så hemska att dom sökte mig och nu sitter jag här och tar det lugnt. Ska försöka sova snart, myssss.
Imorgon måste jag sola om det är fint väder!!!

 Vad skulle jag gjort utan dig kusin? Vi är så lika, men endå så jävla olika. Du finns där för mig alltid. Och det vet jag, för det är vi två nu och för alltid. Min älskade kusin. Jag Älskar Dig.

♥♥

Lan?

Publicerad 2010-06-15 21:38:44 i My life

Nu har jag och Natta kommit hem från träningen, spelade inte så mycket. Nu sitter vi i köker, ska göra mackor nu tydligen och sen ska vi "lana" Harry Potter datorspel, HAHA.
Men vi hörs senare ♥

Ändrade planer

Publicerad 2010-06-15 15:40:43 i My life

Om man tittar ut kan man förstå att jag inte får någon färg idag, nejnej. Regnet öser ner och åskan dundrar emmellanåt. Var tog den fina solen vägen? Och ska vi få ytterligare ett regnigt sommarlov?? =(

Underabara tisdag!

Publicerad 2010-06-15 11:43:25 i My life

Godmorgon!
Igår satte jag på en film vid halv ett, den var slut vid tjugo i tre och jag är uppe nu!?
Ska snart gå upp ut min underbart sköna bäddsoffa och klä på mig. Idag blir det en dag i solen, nu ska jag få färg! Ska sen också gå ut med Ludde, mormor och morfars hund.

Och min dataladdare började fungera sen igårkväll!!! :D


Puss♥

Årets första dopp!

Publicerad 2010-06-15 00:00:40 i My life

Jobbade som sagt 12-18, mycket trevligt! Sen kollade jag Björnbröder med Natta och efter det stack vi ut och joggade, sen joggade vi vidare ner till T-bryggan och tog årets först dopp! Yeah!! Kallt, men svalkande. Nu sitter jag i min bäddsoffa och lider. Min datorladdare är helt död, vilket betyder att min data också snart dör!
Hoppas den börjar fungera imorgon igen, annars dör jag med :o

Min dataladdare :(

Hörs vi inte, så vet ni varför.. :( ♥

Måndag, första sommarlovsdagen

Publicerad 2010-06-14 11:01:23 i My life

Hej på er!
Som ni ser på min rubrik så är det första riktiga sommarlovsdagen idag. Min dag kommer att se enkel ut. Börjar med att jag ska äta frukost snart och sen ska jag cykla ner till jobb och jobba 12-18 och sen ikväll ska jag ta det lugnt och kanske träffa min omtalade kusin Natta.
Men vi hörs senare såklart! ♥

 Samba nere på jobbet :)

Systemkamera

Publicerad 2010-06-13 21:48:04 i My life

Kom hem från en runda med mamma, pappa och Ike nyss. Nu kollar jag runt på lite systemkameror och vanliga digitalkameror. Ska ju jobba en del i sommar så ska försöka spara ihop till det.
Imorgon blir det jobb 12-18 :)

Hörs senare ♥

Joggingrunda

Publicerad 2010-06-13 15:22:52 i My life

Nu har jag och Natta varit duktiga! Vi tog en liten joggingrunda, nu har vi kommit hem till henne igen, jag har precis duschat och Natta duschar nu. Sen ska vi mest ta det lugnt och bara vara stolta över att vi joggat idag, detta ska bli en vana! Nu ska vi komma i form.

 Mattias student 7 juni. Jag, Caroline och Natta ♥

Men vi hörs senare idag, puss på gumpen ♥

Söndag

Publicerad 2010-06-13 11:44:26 i My life

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag vid elva, skönt att sova ut lite.
Ska snart klä på mig och fixa mig, sen får jag se vad som händer under dagen.

 Jump ;)

Men vi hörs senare ♥

Godnatt!

Publicerad 2010-06-13 01:45:30 i My life

Nej, nu är det ingen rolig att prata med längre.. så nu ska jag läsa och sen sova. Har precis ätit lite potatissallad och skinka, mums!
Hörs självklart imorgon! Puss&Godnatt ♥

 Innan idag ;)

Bäddsoffa

Publicerad 2010-06-13 00:35:40 i My life

Nu har jag bäddat ut soffan efter att ha suttit i den hela kvällen och lyssnat på party musik som Natta skickat via MSN. Jag har haft tråkigt hela kvällen så har spelat lite spel på MSN med Malin med.

 Så här ska jag sova inatt :)

Kommer kanske något inlägg senare, annars hörs vi imorgon ♥

Tacos!

Publicerad 2010-06-12 22:00:06 i My life

Nu har jag nästan precis ätit tacos, sjukt gott!!
Nu har jag lagt in alla bilder från idag, vissa är ju bara sååå störda och fula! Men ni kan få något litet smakprov ;)

 Min nya klocka :D

 

Orkar inte lägga upp fler, tar en jäkla tid. Ni får dom i inlägg senare, dom kommer då och då :)♥

Hos Natta

Publicerad 2010-06-12 18:42:44 i My life

Hej!
Idag sov jag till typ ett och sen vid två kom min kusin Petra och farbror Sven för fika och fira Mattias stdent i efterskott.
Nu sitter jag hos Natta, vi har precis tagit massa bilder, vi har fått låna Mattias systemkamera! Så bilderna kommer upp ikväll.



Nu ska vi kanske fortsätta fotografera.
Puss♥

Sommarlov

Publicerad 2010-06-12 00:01:53 i My life

Hej på er!

Nu är alla studenter över och skolan är slut. Vilket betyder SOMMARLOV!!
Jag ska försöka blogga mer nu under sommaren. Kommer jobba en del i sommar, träffa kompisar, på semester med mamma, pappa och Ike. Och bara ta det lugnt.

Nu ikväll har jag varit hos Sofie med Natti, Josse och Malin. Vi har ätit god mat, krängt, spelat spel och bara haft roligt! Tack för kvällen!
Nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa..



Hörs imorgon♥

Fest!

Publicerad 2010-06-08 22:56:42 i My life

Dålig uppdatering nu under alla studenter och skolavslutningen. Men jag återkommer!
Nu ska jag ääääättttaaaa ♥

Sooooova

Publicerad 2010-06-05 23:04:06 i My life

Snart ska jag hoppa i min säng och sova lite. Sjukligt trött. Hittar inte mobilsladden..!
Hörs imorron ♥

Lööööördag

Publicerad 2010-06-05 20:43:46 i My life

Idag följde jag med pappa och besiktigade cadillacen vid 8-tiden. Den gick igenom! Sen åt vi frukost i trädgården, och resten av dagen har vi fixat inför studenten på måndag. Putsat fönster, rensat ogräs, handlat och en massa annat. Imorgon ska vi ställa i ordning i det mega stora tältet som vi har i trädgården.

Jag vill ut och festa...


 Innan festen i Malmö ♥


Fredagsmyyyys

Publicerad 2010-06-04 16:57:03 i My life

Idag skiner solen och det är underbart väder! Har tagit bild på klockan nu, men hittar inte min mobilsladd.. så den kommer upp senare. Nu ska jag ut i solen ♥

2 juni

Publicerad 2010-06-02 22:50:16 i My life

Får ta bild på min nya klocka och det tredje paret skor imorgon. Ska snart hoppa in i duschen och sen sova lite. Nu är det snart sommarlov!

 
Puss på er ♥

Sommar

Publicerad 2010-06-02 19:10:40 i My life

Idag är det underbart väder!! Efter skolan åkte jag med Malin till stan, där mötte vi hennes syster, köpte klockan jag snackade om igår och sen åt vi china box. När vi ätit gick jag mot af-borgen och dom gick vidare. Kollade när Caroline (kusin) kom till deras bal, så snygg hon är!!
Nu ska jag snart ut en liten stund.

Tar bild på skorna och klockan sen, puss ♥

SkorSkorSkor

Publicerad 2010-06-01 17:10:58 i My life

Jag älskar skor!! Igår var jag och shoppade lite med Natti och Sara. Fick med mig tre par skor hem och ett par vanliga leggins. Ville bara köpa hela skoaffären!!

 Dessa kostade 99:- men fick dom gratis för jag köpte tre par.
 Dessa kostade 199:-

Sen köpte jag ett par till som inte finns med på hemsidan så ska fota dom själv sen.

Jag vill bara ha nya skor hela tiden, love. Är även på jakt efter en jacka, men hittar ingen..
Testade en klocka i stan idag, skit fin och allt, men är lite tveksam.. får se hur jag gör!

Nu ska jag snart börja fixa mig för ikväll ska jag på student :)

Puss ♥

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela