emandersson

Trött på allt

Publicerad 2012-05-31 22:00:25 i My life

Orkar inte le längre.
Är så fruktansvärt trött på allt just nu, det som håller mig uppe är in utbildning och mina underbara kursare!

Idag sökte jag in till steg 2 som börjar i augusti, lovely!

Nu ska jag kolla BB och bara vara.

Onsdag 30/5-12

Publicerad 2012-05-30 08:35:39 i My life

För ett år sen var det bal.

Idag blir det att handla till massagen, massera, plugga som tusan och ner till jobb och snacka.

Jag på balen..

Tisdag

Publicerad 2012-05-29 07:06:19 i My life

Mycket som händer nu så bloggen får bestå av bilder ett tag framöver. Snart ska jag till skolan. Och vart tog värmen vägen?..

Det sista som lämnar dig är hoppet.

Psykisk hälsa

Publicerad 2012-05-24 22:00:48 i My life

Anledningen till att jag vill jobba med psykisk hälsa är dels för jag själv gått igenom så mycket och för att det är så många unga som mår dåligt.
Jag vill inte bli psykolog eller kurator. Jag vill ut på skolor och berätta om psykisk hälsa genom egna erfarenheter och vetenskaplig fakta!

Jag vill hjälpa andra till att må bättre. Både med psykisk hälsa & fysik hälsa!

Du duger precis som du är!
Puss!!!!!!!

Onsdag

Publicerad 2012-05-23 10:19:22 i My life

Igår när jag kom hem från skolan blev det lite mat, byta om och ändra om i väskan. Sen blev det glass i Västra Hamnen och en rejäl promenad med trevligt sällskap! Var hemma runt 22 och då blev det kvällsmat och sen somnade jag gott!

Just nu ligger jag ute och solar. Ska snart gå in och äta frukost och sen sola lite till!
Vid 13-tiden åker jag in till skolan fö att ha skolpraktik 4 av 5.. Snart är det slut:(

Men vi hörs senare! Puss!

Big Brother

Publicerad 2012-05-21 22:13:01 i My life

När jag kom hem blev det mys med Emilia och familjen. Sen blev det mjukglass med Carina & Martin.

Nu är det bb som gäller. :)

Pussar

Helt okej

Publicerad 2012-05-21 10:01:11 i My life

Tyckte tentan kändes helt okej. Men det återstår dock att se..

Snart drar vi igång med anatomi teorin!

Hörs av senare.
Puss

På väg

Publicerad 2012-05-21 07:57:06 i My life

Är på väg till Thomas nu för att sen åka vidare till skolan! Tenta första timmen och sen rullar dagen på som vanligt :)

Puss så länge!

Måndags outfit!

Publicerad 2012-05-21 07:15:55 i My life

Godmorgon!
Idag skiner solen och min hals gör ont. Får inte riktigt ihop det..

Men här får ni i alla fall dagens outfit!

Puss

Godnatt

Publicerad 2012-05-20 22:40:29 i My life

Nä, BB var skit idag. Rodney & Camilla åkte ut.. Marcelo skulle ju ut!!!

Men nu ska jag sova och imorgon blir det skola 9-17. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Puss och godnatt

Trött tjej!

Panik, ångest & allt

Publicerad 2012-05-20 17:00:30 i My life

Orkar inte plugga. Orkar inte göra något. Vill bara sova i solen. Men nej. Förkyld och mår skit så ligger i soffan och försöker lära mig allt till den jävla tentan imorgon.

Döööööör

Söndag, den hemska dagen.

Publicerad 2012-05-20 11:10:49 i My life

Ligger just nu i sängen och tycker lite synd om mig själv. Har fruktansvärt ont i halsen och känner mig allmänt nere.

Igår kom vi hem vid 1 och då blev det duschen och sen sängen direkt! Hade en väldigt trevlig kväll :)

Nu ska jag platta håret och sen hutta på mig mjukisbrallor!

Puss

I saxtorp

Publicerad 2012-05-19 18:23:17 i My life

Blev en super trevlig eftermiddag med Natti på Center Syd! Blev shopping och lunch. Tusen tack för Idag!!!

Nu är vi hos min farbror och hans fru. Snart blir det grillat!

Puss

På bussen

Publicerad 2012-05-19 13:40:26 i My life

Är på väg till Lödde nu. Blir att möta upp Natti och lite shopping på center syd. Måste också få min telefon fixad. Detta kommer bli en bra dag känner jag på mig!! :)

Puss

Lördag, oh yeah.

Publicerad 2012-05-19 11:58:13 i My life

Igår efter jobbblev det att slappa ochsen spenderade jag kvällen inne hos Carina.
Idag blir det att åka till Center Syd för att fixa min tele och sen ska vi iväg till min farbror och hans fru, mysigt.

Nä, får väl stiga upp och fixa mig och sen plugga fysiologi.. tentan närmare sig!!

Outfit kommer senare.
Puss


Bild sen torsdags.

En dålig dag

Publicerad 2012-05-18 22:59:16 i My life

Denna dagen är skit. Jag önskar att jag kan få en bättre dag imorgon. Men det kommer jag få.

Jäkla skit dag...

Zombie nummer 1

Publicerad 2012-05-18 09:31:52 i My life

Idag kommer jag att vara sn zombie, undra hur det kommer att gå på jobb..
Knappt sovit på hela natten så är helt slut nu.

Ska snart cykla ner till jobb och hoppas på att det är mycket att göra idag så att dagen går fort! Ikväll blir det plugg, lets dance & soooooovaaaaa !!!!

Puss o hej

Snart läggdags

Publicerad 2012-05-17 23:16:24 i My life

Sverige förlorade mot Tjeckien i kvällens hockey match. Kaos.

Snart ska jag lägga mig och sova. Är helt slut efter denna kvällen.

Pussar

We are young.

Publicerad 2012-05-17 16:55:49 i My life

Sitter just nu och lyssnar på skön musik. Ikväll blir det gäster och även lilla Emilia ska sova över här. Håller på att frösöka hitta kläder till ikväll, inte världens lättaste. Men jag lovar att ni får en outfit bild sen!

Imorgon väntar jobb, 10-18 och sen slappa hela kvällen och plugga en massa. Lördag blir det att åka till min kära farbror och hans fru. På söndag blir det plugga som in i!



Fysiologi..

Publicerad 2012-05-17 14:19:31 i My life

Att plugga till en stor fysiologitenta när man inte är ett dugg intresserad är inte lätt kan jag säga.

Någon som vill byta plats med mig?

Godnatt

Publicerad 2012-05-17 00:08:40 i My life

Nu ska jag stänga ner och försöka sova lite. Men hur ska man kunna sova när det kröp en långben i sängen? Den är död, men tänk så finns det fler här?!? Fyfan, panik... haha!

Hade en väldigt trevlig kväll. Hoppas att Natta hade lika trevligt.

Imorgon blir det lite gäster på kvällen, på dagen ska jag mest ta det lugnt. Hoppas på att magsmärtan ska försvinna snart.

Min outfit för kvällen!



Jag och Natta!



Puss & godnatt!

Onsdag 16 maj

Publicerad 2012-05-16 12:28:55 i My life

Igår blev en bra dag! Slappade och oljade soldäcket innan jobbet. Jobbade 14-18 och sen hängde jag med Bella till stallet. Efter det blev det middag på McDonalds såklart och Sen mötte vi upp Markus och Bengtsson. Blev en runda på 11 km och så härligt det var!! Somnade gott sen på kvällen.

Idag blev det lite städning och sen ska jag hämta ut mina saker från H&M och ikväll blir det släktkalas för min fina kusin som blir 18 år imorgon!! Stoooooora tjejen.

Puss

Saknar dig Natta <3

Tisdagmorgon

Publicerad 2012-05-15 09:25:05 i My life

Idag blir det jobb 14-18 och sen en powerwalk på kvällen.
Igår kväll gick jag och bästa vän en powerwalk på 7.07km så jävla bra!

Igår kom min efterlängtade handkräm från Mary Kay!

Nu blir det frulle :)

Kaos

Publicerad 2012-05-14 09:04:18 i My life

Tack Caroline Bengtsson för att du dissade denna sjuka låten! Hemsk ju!

Usch..

Godnatt

Publicerad 2012-05-13 23:21:52 i My life

Ont i magen.. Så Natti Natti. :)

Puss 

Snodde bilden från söta Caroline Bengtsson.

Söndag

Publicerad 2012-05-13 19:02:23 i My life

Igår var det bröllop. Jag hjälpte till med barnen och att hålls koll så att där var dricka hela tiden. Somnade vid 2.30 men hemska magsmärtor.
När jag vaknade var dem kvar så blev att avboka allt som skulle göras idag.
Magsmärtan är kvar så nu ligger jag bara i soffan och rycker synd om mig själv. Vi avvaktar och ser, blir det inte bättre så får vi åka in, Fyfan.

Ikväll blir det grillat och sen BB!
Puss

Natti Natti

Publicerad 2012-05-11 23:59:48 i My life

Dags att få lite skönhetssömn. Imorgon blir det full rulle. Ska fixa mig hela förmiddagen typ för att se bege mig till ett bröllop vid halv tre.
Ska hjälpa till och passa barnen och duka av och fram lite o så. Kommer bli härligt! Mitt första bröllop som jag kommer minnas :)

Så nu säger jag godnatt :)
Puss

Puh

Publicerad 2012-05-11 17:41:13 i My life

Nu är alla fysiologifrågor besvarade så nu ska jag bara renskriva alla också..

Kvällen kommer spenderas hemma med världens bästa pappa. Blir far & dotter kväll till max!

Nu ska jag föröska skriva lite frågor på datorn.
Puss

 Jag älskar min fina planch!

FREEEEDAG

Publicerad 2012-05-11 14:34:43 i My life

Idag blev det en sovmorgon till runt 11. Sen blev der frulle och tv. Efter det blev det en powerwalk på strax under 4 km! Svettades som en gris..

Pluggade fysiologi precis, men blev hungrig så nu äter jag nudlar, mumms!

Men vi hörs.

CHA CHA!



1 år..

Publicerad 2012-05-10 14:30:51 i Texter

Tänk så mycket som kan hända på ett år.

För ett år sen var man i full gång med bal och student. Man ville så gärna ta studenten och sen bara njuta av sommaren.

Sommaren blev lite annorlunda , men se så bra det blev!
Jag jobbade mycket, var på Kreta en vecka och hade världens roligaste kräftskiva!

Efter den sommaren förändrades allt! Under hösten kom jag på vad jag verkligen ville göra. Jag sökte in till utbildningen Diplomerad massör, setg 1. Som sedan startade den 20 februari. Under utbildningen har jag träffat många underbara männiksor, både i klassen, lärare, assistenter och kunder som vi fått.

För en vecka sen fick jag även upp kontakten med en mycket fin person. Jag träffade Natti igen efter ett år och det var så himla skönt! Just nu är hon i Turkiet och jag saknar henne här hemma.
Jag hoppas verkligen att vi kan få tillbaka det vi hade för ett år sedan. För hon är fortfarande samma fina person!
Jag hoppas att du njuter i Turkiet Natti och att du tar åt dig av det jag skrev! För du är en sån fin och underbar vän som jag verkligen vill ha kvar i mitt liv.

Och nu kom studentsången på Spotyfi! Ett år har gått fruktansvärt fort och det har hänt så sjukt mycket. Och den stora frågan är ju då.. Har jag någonsin mått bättre?

Nä, det har jag inte. Just nu älskar jag mitt liv.

Ett år senare.
Och gladare än någonsin.


 Snart 1 år sen! Lovely.

4 maj

Publicerad 2012-05-04 09:30:37 i My life

Igår var en våndors bra dag.
Fixade soldäcket, jobbade 10.30-14, solade, stack till Lund för att träffa Natti som jag inte träffat sen studenten. Blev fika och lite shopping. Hon åker till Turkiet snart men sen ska vi ses igen. Hade verkligen super trevligt!
När jag kon hem slappade jag lite och sen powerwalka jag o Bella till McDonalds son öppnat här i Lomma och sen gick vi hem igen vid kvart i tio!

Idag blir det jobb 11-18 och sen slappa till tusen :)
Pussar

Aj..

Publicerad 2012-05-02 21:47:16 i My life

Mitt ansikte är rätt rött och svider som in i. Man är slarvig med den jävla solkrämen!
Nyduschad och glad.

Nu blir det snart BB!

Puss :)
Man ser dock inte så mycket på bilden. Men svider gör det haha

2 maj

Publicerad 2012-05-02 09:13:54 i My life

Solen skiner och jag ska strax äta frulle. Sen blir det att massera och sen sola. Friskis öppnar inte förrens tolv så får dra och gymma då direkt!!
Sen blir det att solka ännu mer.

Nu jäklar ska jag få färg till sommaren! ;)

Puss

Så här ser min vecka ut för tillfället!

Natti natti

Publicerad 2012-05-02 00:39:21 i My life

Kom precis hem från en super trevlig kväll med Carina, Martin, Martin, Dennis & Kersti. Grillning och sällskapsspel!

Super härlig kväll, tack som fan! :D

Nu ska jag sova. För imorgon blir det att massera kl 10.00-11.00 och sen aka jag förhoppningsvis sola! Och sen ska jag passa mina fina kusiner på kvällen.
Ska försöka få in ett träningspass också!!!

Pussar

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela