emandersson

Godnatt!

Publicerad 2012-06-30 00:01:11 i My life

Ska jobba imorgon istället för mitt hjärta Rebecca.
Kvällen spenderades med pappa, vi såg Capten America! As bra.

Nu ska jag sova! 9-14 imorgon och sen packa!
Godnatt och puss på kinden!

25 minuter kvar!

Publicerad 2012-06-29 17:37:23 i My life

Sen har jag semester! Har i och för sig varit ledig hela veckan utom idag då. Helt ok. 
Och får fortfarande inte igång den jäkla appen. Börjar få lite panik. 

Powerwalk

Publicerad 2012-06-29 12:05:23 i My life

Precis kommit från min och Bellas pw. Det regnade men det var ändå skönt! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fixa mig inför jobb.

Hatar appen...!
Puss

Godmorgon världen

Publicerad 2012-06-29 10:27:58 i My life

Mamma har precis gett sig iväg. Hon åker till Kalmar idag så på söndag hämtar jag, pappa & Ike henne och sen åker vi vidare till Öland! En vecka där jag bara ska slappa och vara.

Idag blir det jobb 14-18 och sen bara mysa och kanske packa lite. Innan jag börjar ska jag försöka ta en powerwalk!

Försöker så gott jag kan med den jävla appen.. Vill inte lämna blogg.se. Och designen.. Ja.. Den får vara så här ett tag till då jag inte orkar ta tag i den.

Hörs förhoppningsvis snart igen!
Puss

Varför..

Publicerad 2012-06-28 15:01:03 i My life

Ja, varför ändrade jag den jäkla designen. Bara till att sätta sig och fixa till allt.

Solen skiner så sitter ute på soldäcket och njuter.

Nova x 2 idag

Publicerad 2012-06-27 22:51:25 i My life

När jag fått massage och slappat lite bytte jag om och följde med Bella till Nova. Handlade då boken jag visade i förra inlägget och sen blev det även tre andra små inköp.

Efter Nova käkade Bella och sen stack vi hem. Ligger i sängen och bara slappar.

Skulle fikat imorgon , men fick en akuttid i massagen så vi får tyvärr flytta fram fikan till efter Öland!

Så imorgon blir det att slappa (sola kanske) och sen 16.30 blir det en ordentlig massagebehandling.

Lovely dag

Publicerad 2012-06-27 17:47:25 i My life

Sov länge, stack iväg med fina Eva till Gertab och kollade på massagebänk och lite annat. Kom hem med en kalender och en ask med vinylhandskar.
Efter attvi handlat lite, åkte vi till Nova för att äta lunch och sen gick vi i lite affärer. Underbar dag med en underbar vän.
 
När jag kom hem stack jag ner och handlade på jobb och sen hämtade jag ut mitt paket från H&M.
När jag kom hem igen började jag kolla runt lite till om företaget och nu har jag precis fått en härlig massage.
 
Ikväll kanske det blir att träffa Bella, annars föröska kolla upp ännu mer om företag osv.
 
Blogg.se - appen fungerar fortfarande inte på min mobil!!
 
Hörs snart igen.
 

Lovely

Publicerad 2012-06-25 23:25:01 i My life

Håller på med företaget för fullt just nu.
Har ordnat mail och kollar lite på mobiler och abonnemang. Är även snart klar med mina visitkort!

Imorgon blir det att massera 10.30-11.30 och vid 17 tiden ska jag och Natti ner i hamnen och fika, mys!

Puss!

Blogg.se-appen ... suck

Publicerad 2012-06-25 22:03:14 i My life

Blogg.se appen fungerar ju inte! Och jag brukar inte sitta vid min dator, men får väl antagligen börja använda min kära laptop mer igen.

Dagen bestod av en massagekund 10-11 och sen shoppade jag och Caroline loss på Nova Lund. Och nu ikväll masserade jag min kära pappa som fyller år idag!

Puss så länge!

Mitt hjärta <3

Publicerad 2012-06-24 00:40:14 i My life

Min allra bästa vän. Min bror. Min prins. Mitt allt.

Du är bäst och kommer alltid vara. Att man kan älska en hund så mycket.
Gör ont i hjärtat av tanken av att du en dag lämnar mig själv.

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket min älskling och mitt hjärta.
Jag hoppas du förstår det. Oavsett vad så kommer du alltid vara min Ike <3

Regnet det öser ner... Ovanligt?

Publicerad 2012-06-22 11:01:13 i My life

Jobbar just nu, men är rätt så lugnt. Regnar gör det och värme är det inget att snacka om..

Igår var det strålande sol och värme! Men det är ju midsommar så vad hade man väntat sig?

Slutar om 2 timmar :)
Puss

Blöööööuuuppp

Publicerad 2012-06-21 22:55:08 i My life

Kan inte sova så sms bombar massa ! :) och mitt i allt kommer mitt deep talk in som vanligt ! Nu ska jag sova efter alla sms!

Pusssss

Bränna..

Publicerad 2012-06-21 22:07:47 i My life

Lyckas alltid bränna mig, även när jag smörjer in mig! Men tur är att det blir brunt sen !

Ska sova snart, är tanken iaf. Imorgon blir det jobb 9-13 och sen drar jag och Bella igång vid 14.30.

huvudvärk till max

Publicerad 2012-06-21 17:11:42 i My life

Dagen har bestått av solande och kollat igenom alla räkningar och shoppat lite på H&M.com.

Har fått en jäkla huvudvärk , antagligen druckit för lite.. så ikväll ska jag bara chilla och ladda upp för imorgon , för då smäller det!

Att du inte inser vad du gör. Du gör mig så jävla ledsen.

 mitt nya armband!

Sommarlov? Nädå

Publicerad 2012-06-19 10:46:24 i My life

Alla njuter av sina sommarlov. Jag njuter av mitt jobb och allt som hör livet till.

Visst saknar man sommarlov, men jag tjänar in pengar så jag kan uppfylla mina drömmar.

På tal om drömmar så är jag på en god väg dit.
Håller på för fullt med företag och lokal. Nästa vecka ska jag få veta hur jag går till väga med företaget. Namnet är klart och vart jag ska ha det till en början är klart.
Nu händer ser grejor!!

Just nu ligger jag i solen och njuter. Ska jobba 12.30-18 idag.

Usch vad det blåser!

Puss

Lovely

Publicerad 2012-06-13 23:06:34 i My life

Igår hade jag en underbar sista dag i skolan med hela klassen. På kvällen var vi ett gäng som festade till det extra!

Idag blev det den sista skolpraktiken för denna gången. Efter det blev det en välbehövlig massage av Thomas.

Nu ska jag sova för imorgon blir det att massera 9.00 , Lund 12.30-14.30 & sen massera Thomas inför den praktiska tentan som jag har på fredag!!

En av de bilder från skolan igår!
Puss

Oh yeah

Publicerad 2012-06-11 23:02:04 i My life

Klarade anatomitentan!! Så nu har jag bara den praktiska tentan kvar.

Dagen var bra tills lunchtid. Efter det blev det ett helvete. Men jag mår bättre tack vare mina fina kursare & mitt resultat på tentan!

Nu ska jag sova för att må bättre imorgon. Sista vanliga skoldagen imorgon så kvällen avslutas hos Thompa med trevligt sällskap och sover antagligen där sen.

Natti.

Godnatt

Publicerad 2012-06-10 01:27:59 i My life

Ikväll blev det gäster åt middag och vid nio stack jag, bästa vän & Markus till Malmö & TGI fridays och mötte upp några andra. Blev en trevlig kväll!

Nu ska jag sova och imorgon blir det massera och sen plugga tills jag stupar ..

Natti!

Härlig lördag!

Publicerad 2012-06-09 16:02:42 i My life

Sitter inne hos Carina och ska få håret våfflat.

Innan idag cyklade jag mamma och pappa till Burlöv Center. Blev lite shopping.
Ikväll blir det gäster , trevligt!!
Ska även plugga som in i det.

Puss !

Freeeeedag

Publicerad 2012-06-08 08:55:26 i My life

Igår blev det jobb 10-15.30 och kvällen spenderades inne hos Carina & Martin och där var även Martin!

Somnade vid 1 & trodde det var lördag när jag vaknade idag..
Idag blir det jobb & sen ska jag och bästa vän till center syd!

Puss

Yes this is me.

Publicerad 2012-06-06 10:00:46 i My life

Godmorgon Sverige!

Idag är jag på ett sjukt härligt humör. Allt flyter på och jag orkar inte vara seriös idag!

Bloggen består av mycket bilder på mig, och det är ju för jag är så jävla bra! :)

Pussssssss

Tisdag 5 juni

Publicerad 2012-06-05 09:40:22 i My life

Godmorgon. Steg upp vid 8 för att hinna ringa min lärare ang. frågor inför tentan. Sen har jag fixat mig och käkat frukost.

Idag blir det jobb 10-18 och sen ska jag få en välbehövlig massage 19.15, lovely!

Ska försöka blogga mer, men pluggandet tar upp all tid för tillfället. Lovar att det ska bli bättre här på bloggen!

Puss så länge!

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela