emandersson

Onsdag , siste november.

Publicerad 2011-11-30 22:04:33 i My life

Hejsan!

Idag blev det jobb 14-18, helt okej. Ligger just nu med huvudvärk och kollar på tv.

Innan idag så träffade S och det var mycket trevligt då vi inte träffats på flera år.

Från och med imorgon passar jag ett hus och kommer därför att inte vara hemma lika mycket. I två veckor kommer jag göra detta, najs!

Imorgon blir det jobb, träna aerobic och kanske träffa S.

Ha det super!
För det ska jag ha :)

Puss!

På väg

Publicerad 2011-11-29 14:16:15 i My life

Är på väg till Höllviken. Ska till min homoepat.

Först ska jag äta på BK med pappa medans mamma är hos henne.

Pussar.

Vill inte..

Publicerad 2011-11-29 08:32:48 i My life

.. stiga upp, vill ligga kvar i min sköna och mysiga säng.
Ligger och lyssnar lite på julmusik men måste börja fixa mig nu.. Är helt slut.

Blööö

Puss

Mitt fina hår :D

Måndagkväll

Publicerad 2011-11-28 21:45:57 i My life

Sitter nere i vardagsrummet och har precis krängt pepparkakor och druckit kaffe.
Innan kollade jag på Prison Break så nu är första säsongen slut.. måste ha den andra!!

Imorgon blir det jobb 10-13.45 och sen ska jag till min homoepat, skönt.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, för en gångs skull så bloggar jag från datorn. Inte ofta jag använder den längre, men betalade iaf alla mina räkningar innan, skönt att ha dem ur världen.

Men vi hörs!
Puss


Jag och Keiko i Malmö den 15/9. Hon var och hälsade på oss.

Måndag, igen.

Publicerad 2011-11-28 09:40:01 i My life

Veckorna springer förbi och igår var det första advent. Mysigt.
Har jobbat hela helgen och ska snart gå till jobb igen. Skönt att ha ett jobb som man trivs med och att man tjänar pengar och inte bara ligger hemma på soffan och inte gör ett skit.

Var storm igår och inatt men nu har det lugnat sig, skönt.

Nej, ska borsta tänderna och sen gå till jobb. Sitter just nu och lyssnar på julmusik med Ike :)

Puss

Min älskling <3

2 dagar

Publicerad 2011-11-26 21:49:25 i My life

Hej på er!
Har inte rökat på 2 dagar och är stolt över mig själv. Jag kommer klara detta med hjälp av de personer som stöttar mig.

Igår hade vi som sagt gäster och kom i säng vid 2-tiden så när klockan ringde 8.30 var jag rätt trött.
Det var en stressig dag på jobbet, men mycket roligt. Alla köper saker nu till julen och det är en härlig känsla!
När jag kom hem åt jag pizza med mamma och pappa och sen gick jag in till Carina och färgade håret och hade en trevlig pratstund, tack Carina! <3

Nu lyssnar jag, mamma och pappa på julmusik och har det mysigt :)
Imorgon väntar en ny jobbedag!

Puss

Ska fixa bild på håret!

Ny design

Publicerad 2011-11-25 15:03:07 i My life

Kolla så fin design Angelica fixat åt mig! Tack hjärtat <3

Kom hem från jobb för en stund sedan och nu kollar jag lite tv. Ska börja plocka undan på mina rum och sen ska jag betala räkningar.

Pussen.

Freeedag

Publicerad 2011-11-25 08:40:01 i My life

Godmorgon.
Önskar att mina drömmar kunde upphöra.

I alla fall, fredag idag och jag känner mig förkyld. Ska platta håret och fixa mig nu och sen blir det jobb! Det är även min jobbehelg så det kommer vara full rulle. Nu under julen har vi öppet längre på helgerna, till klockan 15,16 något. Men det är roligt :)

Ikväll får vi gäster, min barndomsvän Angelica och hennes päron kommer hit. Ska bli trevligt!

Men vi hörs senare :)
Puss

Fasters ögonsten <3

Sluta

Publicerad 2011-11-24 22:05:25 i My life

Idag tog jag min sista cigarett. Höll på o svimma och kräka på aerobicen så nu får det fan vara nog.
Mår kasst.

Man vet inte att man är fast fören man ska sluta..

Dagens sista

Publicerad 2011-11-22 22:26:05 i My life

Detta blir dagens sista inlägg.
Har kanske inte varit så roliga inlägg, men jag tycker om korta som beskriver bra. Ni har fått veta vad jag gjort under dagen med hjälp av många små inlägg.

Ligger nu i min säng och ska läsa. Imorgon ska jag jobba 10-18 och sen blir det nog att ta det lugnt. Har fullt upp hela veckan och jag gillar det! :)

Puss och godnatt!
Hörs imorgon.

Prison Break

Publicerad 2011-11-22 19:24:20 i My life

Ligger med huvudvärk och kollar på Prison Break. Mys.
Snart blir det tonfisksallad med familjen.

Hörs senare!

Lunch

Publicerad 2011-11-22 12:14:23 i My life

Står och gör lunch till familjen. Blir spaghetti och köttfärssås. Sedan ska vi till Nova och kolla julklappar.

Älskar blogg.se-appen!!

Puss

Tisdagmorgon

Publicerad 2011-11-22 09:05:48 i My life

Godmorgon!

Natten var kass för jag har fått en märklig förkylning. Vaknade av att min homoepat ringde, det blir inget samtal idag. Synd.

Men nu ska jag äta frukost, eller försöka, och sen ska jag iväg.

Puss!

Måååååndag

Publicerad 2011-11-21 22:22:26 i My life

Godkväll!

Hur har er dag varit?
Min har varit helt okej. Jobbade 10-14.30 och sen blev det Prison Break fram till halv 7, då stack jag till Natta och sen blev det box.
Nu ligger jag i pappas säng och ska läsa. Igår läste jag ju ut Egoboost så nu är det en annan bok som gäller.

Imorgon är jag ledig för först ska jag på kostrådgivning och sedan ska jag till min homoepat.

Ska försöka blogga mer!
Puss & godnatt.

Myskväll

Publicerad 2011-11-20 21:59:20 i My life

Haft en myskväll här hemma med mamma och pappa. Jag avslutar dagen med att läsa Blondinbellas bok "Egoboost!". Den ska man helt klart läsa!

Imorgon är det måndag och då ska jag jobba, börjar 10.00 :)

Nu ska jag läsa ut boken!
Puss & godnatt <3

I'm standing strong!

Publicerad 2011-11-16 21:49:18 i Musik

Musik är så jäkla underbart.
Hjälper en så mycket när man behöver det. Jag tog steget och berättade för personen att vi inte borde ses. Personen tog det på ett riktigt omoget sätt, men nu har jag i alla fall varit ärlig och kör inget fult spel, och det är det som är det viktigaste!

Jag hoppas att musik hjälper er lika mycket som det hjälper mig!

Sarah Dawn Finer – Standing Strong , Love!



Puss

H&M

Publicerad 2011-11-16 20:19:47 i My life

Har precis storhandlat på H&M!! Najjs.. Handlade lite julklappar och även till mig själv. Längtar tills min klänning kommer! Hihi.

Kollar just nu Bonde söker fru, yäh.
Nej, vi höres:D

Jobb

Publicerad 2011-11-16 19:15:26 i My life

Jobbar för fullt för att kunna leva mitt liv så som jag vill leva det! Och jag trivs super på jobb och jag lär mig nya saker hela tiden, varje dag.

Tänk att jag har jobbat där i drygt 4 år och tänker inte på att sluta de närmsta åren.

Har nu sökt in till utbildningen som börjar den 20 februari , så vi får hoppas på att jag kommer med!
Snart är min cykel färdig "renoverad" och då ska jag & pappa börja renovera källaren för mina framtidsplaner och jag lääängtar så mycket.

Jag vet vad jag vill och jag ska uppnå det.

Och jag vet att du inte bör vara med i min framtid, vi mår nog bäst om vi går vars ett håll. Förlåt. Men borde insett det tidigare. Hoppas du får ett bra liv och att du hittar den rätte, för jag är inte den rätte för dig och inte du för mig.

Puss på er där ute!

Lite smått som fick bli hem klickat

Publicerad 2011-11-14 20:52:16 i Inköp


Hallu!

Blev lite från CDON. Lite till mig och en julklapp till min kära bror Mattias.

Prison Break säsong 1

American Beauty

The Blind Side

The Town

Edge of Darkness

& Mattias julklapp ;)

puss så länge.

Måndag 14/11

Publicerad 2011-11-14 19:38:42 i My life

Hej hej!

Hoppas att allt är bra med er!
Själv är det mycket bättre med mig. Jag ägnade min helg till att gråta och tänka. Men nu känns allt bättre och ibland måste man tillåta sig själv att vara ledsen och få bearbeta allt man gått igenom.
Idag blev det jubb 14-18 och sen åt jag middag med världens bästa mamma <3

Nu sitter jag och beställer på CDON.com , det är ju fraktfritt fram tills 23.59 ikväll!! Passa på att fynda nu!!


Det märks att jag trivs med mitt jobb! Yääh.

Nej, nu ska jag fortsätta beställa :)
PUSS

.

Publicerad 2011-11-13 21:20:18 i My life

Minnena plågar mig.
Jag var så stark, plötsligt rasade allt.
Det gör så ont i kroppen och i själen.
Jag gråter.
Orkar inte mer.

En person har förstört mitt liv. Hoppas du är nöjd.

Din åskit behövs

Publicerad 2011-11-10 22:02:31 i My life

Ultimum est fiducia vobis, quod folia - Det sista som lämnar dig är hoppet.

Neque est te ipsum - Det som är äkta lämnar dig aldrig.

Quod optimum in vita tua tibi - Det finaste i ditt liv är du.

Vilken ska jag tatuera in?

Bad day . .

Publicerad 2011-11-10 21:33:07 i Texter

Yes, idag har det varit en dålig dag. Vet inte hur jag ska beskriva den, men jag har tänkt för mycket och varit helt borta. Tankarna har varit någon annanstans, jag har varit helt väck hela dagen. Men vissa dagar är väl så antar jag?

Jag är alltid 100% ärlig i min blogg och därför ställer jag denna frågan till mig själv och alla andra..

Hur kan man mista så många på grund av en person?!?

Det vill jag gärna ha svar på.

Det är väl ungefär så mina tankar varit idag, jag hade allt och jag var sååå deprimerad allt försvann, mina vänner försvann (känns det iaf som..), jag slutade på badminton, allt det som gjorde mig glad fast jag inte avr glad alls.
Allt försvann och förändrades och jag blev glad, gladare än någonsin fast att det ända jag gör i mitt liv är att jobba , äta och träna på Friskis&Svettis. Dag ut och dag in. Det gjorde mig gladare än gladast tills idag då allt vände.

Jag ahr märkt att jag inte umgås med någon, jag festar aldrig längre, aldrig några mysiga tjejkvällar, fikar aldrig med någon. Jag sitter bara hemma eller så är jag och tränar.

Och jag bryr mig inte om någon tar illa upp av dettainlägget, gör ni det så skit i och läsa min blogg för det är här som jag ventilerar mina tankar i MIN blogg.

Jag skulle kunna skiva milslånga texter, men nu får det räcka för ikväll. Ska maila tre personer nu och sen ska jag njuta av att jag har tränat och att jag är vältränad, frisk och kry. Att jag inte stoppar i mig massa skit och att jag rör på mig :)

Fy fan vad bra jag är :) och snygg för den delen ;)


Puss på er!

Aerobic

Publicerad 2011-11-10 21:20:49 i My life

Kom hem från ett riktigt svettigt aerobic pass för en stund sedan. Såååå jävla härligt.
Just nu sitter jag i min säng nyduschad och lyssnar på musik och snackar med F. Mamma och pappa är iväg, de åkte igår och kommer hem imorgon. Så det har varit skönt här hemma dessa dagarna. Jobbar för fullt och ska skicka in min ansökan till utbildningen i helgen, allt börjar falla på plats trots denna dåliga dagen.

Yääähh.

1 vecka

Publicerad 2011-11-06 23:06:42 i Texter

1 vecka i mitt liv har förstört så fruktansvärt mycket. Jag kan inte höra låtar, kolal på bilder eller ha kvar kläder. Det påminner mig om för mycket. Minnena kommer, tankarna kommer.
Häller salt i såren.

1 jävla fucking vecka.. har mardrömmar till & med..

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela