emandersson

Allt känna mycket lättare när man har ögonen slutna.

Publicerad 2012-07-29 22:53:07 i Texter

Att man kan få så bra kontakt med någon efter en sådan kort tid, det är helt otroligt. Jag är van vid att alltid ha någon att prata med om allt. Men helt plötsligt försvann det, jag började hålla allt inom mig och har jätte svårt för att prata med personer som jag verkligen gillar i min närhet. Jag förutser alltid det dåliga före det som är bra. Jag kan föreställa mig hur allt kommer att bli och jag kan ge upp hoppet när jag känner att allt kommer få åt helvete. Men idag fick jag bevisat att jag inte ska ge upp. För när jag tror att personer ger upp om mig eller ej bryr sig då kanske de i själva verket tänker på mig och vill hjälpa mig. Men i en sådan situation förutser jag ALLTID det värsta. Jag tror alltid att jag gjort något fel eller klantat till det rejält. Men helt plötsligt inser jag att mina tankar är skit, att personerna visst bryr sig och vill hjälpa mig. Men efter allt jag gått igenom från det att jag började 7an så har jag dem negativa tankarna, dem jobbiga tankarna och ser allt från den mörka sidan. Jag ser aldrig ljuset, jag letar alltid efter det mörka. Jag önskar att allt kommer att ordna sig snart för jag börjar bli rejält trött på att må såhär. Jag vet vilka som verkligen finns där för mig och vilka som bara säger att dem finns där. Men när man väl är i denna jobbiga sits då märker man vilka man har nära. Det känner man i hjärtat. Och det är hjärtat man ska följa. Så varför gör jag då inte det? För att jag är feg.

En av de bästa kvällarna på länge!!

Publicerad 2012-07-28 23:02:47 i My life

Jobbade 9-14 och sen åkte jag hem till Hans & Britten där även Linda m. familj och Christine m. familj var! Badade, snackade, åt god middag och bara hade en helt underbar kväll. Det behövdes verkligen! Nu ska jag snart sova. Och imorgon är jag äntligen ledig! Efter 13 dagars intensivt jobb. Puss

En ny chans

Publicerad 2012-07-24 19:40:25 i My life

Sitter i bilen med mormor och morfar hem från 7-års kalas! Hem, duscha, slappa framför LOST och sen sooova.

Det jobbigaste är att alla märker det.

Publicerad 2012-07-22 10:27:37 i My life

Jobbar just nu. Helt dött och jag är redigt trött. Hade en bra kväll igår. Glodde på filmer och bara chillade i min underbart sköna soffa. Idag blir det då jobb till 13.00 och 14.00 har jag en massagekund och sen ska antagligen jag, mamma och pappa cykla en runda. Hoppas på en bra dag. För det behöver jag nu.

Våga vara dig själv fullt ut........

Publicerad 2012-07-19 23:38:08 i Dagens..

Jag är bra på att hjälpa andra till att må bra och att sköta om dem. Men mig själv då? Ja, mig glömmer jag. Tårarna rann som floder ikväll. Att få tillbaka minnen, stunder och tankar är jobbigt. Men ett telefonsamtal kan verkligen hjälpa. Sov gott.

Känslan man har i kroppen kan ingen annan förstå.

Publicerad 2012-07-18 11:44:32 i

Snart käka sen iväg och jobba. Är trött, sliten och vill bara ligga hemma i sängen och spela spel på luren. Längtar tills söndag NÄSTA vecka, då är jag ledig en dag och sen kör jobbet igång igen. Känner att jag kommer vara rätt trött dagarna som är kvar. Det positiva är att jag kämpar på med företaget som en dåre!

Njut av nuet

Publicerad 2012-07-17 21:59:59 i

Har en härlig kväll med härligt folk. Snart blir det rabarberpaj!! Hörs sen. Puss

Allt handlar om att våga

Publicerad 2012-07-17 11:38:08 i

Att massera gick galant! Nu sitter jag och äter lunch innan jag ska bege mig mot jobb. Och jag längtar till ikväll. Här har ni en bild på min fina lunch! Puss

Ta en dag i taget

Publicerad 2012-07-16 22:23:51 i

Jobbade och sen har jag mest tagit det lugnt. Imorgon blir det två massagekunder på morgonen och sen förlama hinna med banken. Efter jobbet hämtar M mig så åker vi hem till mig och tar det lugnt innan vi går in till grannarna för att grilla och ha en härlig kväll! Nu ska jag snart sova för jag är sjukt trött. Puss och godnatt!

Årets längsta dag?

Publicerad 2012-07-15 20:49:23 i

Det känns verkligen som det. Hade det trevligt med Bella i Falsterbo och efter det åkte vi till MyOne på Stora Bernstorp där jag shoppade loss till världens bästa vovve. Sen har jag inte gjort ett skit. Kom hem vid kvart över ett och nu är klockan kvart i nio och jag somnar snart. Imorgon och hela veckan blir det jobb, 12.30-18.00. Veckan består även av en massa små saker så som bank, massagekunder, "företagsfrukost" och ett viktigt samtal. Ska även försöka hinna med att ut & gå och försöka träffa M. Dags för lite spel på luren! Hörs snart igen!

Söndag

Publicerad 2012-07-15 06:55:28 i

Jag är fruktansvärt trött och har ont i magen. Somnade vid 2.30 och sen ringde klockan 6.15 , ska med bästa vän till Falsterbo idag. Nä nu ska jag försöka äta lite och bli en människa igen innan jag ska sticka.. Hej så länge. Mina båda vinster!!

Fånga dagen

Publicerad 2012-07-14 06:18:36 i

Klockan ringde 5.35. Natten har varit jobbig. Svettats och gör har varit en jävla mygga inne, hatar verkligen det. Men nu har jag i alla fall precis plattat håret så det jobbigaste är över. Ska snart sminka mig och klä på mig innan jag ska äta frulle. Bussen till Lödde går 7.30 och sen åker vi mot Göteborg vid 8.15 ungefär. Hoppas på fint väder och att regnet håller sig borta! :) Puss så länge! Hörs snart igen. Trött tjej!!

Våga tro

Publicerad 2012-07-13 21:46:50 i

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Blev glass i Bjärred med Bella och sen körde vi en runda och hamnade på McDonalds här i Lomma där det var värsta kaoset! Men jag fick lite mat och mitt glas! Imorgon ringer klockan 5.45 och sen iväg med fina Natti och några till! Ska verkligen bli roligt! :) Godnatt, puss!

Man måste våga för att vinna

Publicerad 2012-07-13 18:48:05 i

Dagen har varit bra och tiden har gått snabbt vilket jag tycker är super skönt. Höjdpunkten på dagen var när M kom och hälsade på mig på jobb. Nu är jag ledig i två dagar vilket är sjukt skönt! Snart blir det glass och en lugn runda med Bella. Puss

Heeeeeelt slut

Publicerad 2012-07-12 21:23:39 i

Jobbade och sen mötte jag upp M. Vi gick ner i hamnen och åt på den nya glassbaren och sen blev det en liten runda i hamnen. Efter det hämtade vi Ike, gick med honom och sen tog vi det lugnt på mitt rum. Härlig eftermiddag!! :) Imorgon blir det jobb, 9.30-18.00 puh!! Sen på kvällen ska jag bara vara hemma och på lördag blir det Liseberg med Natti, Erik och några till!! :) Puss!

Torsdag, äntligen.. Typ

Publicerad 2012-07-12 09:13:34 i

Mamma och pappa åkte till Tyskland i måndags och idag kommer den hem. Skönt! Det har varit härligt att ha fått klara sig själv. Jag har jobbat mina timmar och sen skött hushållet , för min bror för ju inte så mycket..! Idag blir det jobb som vanligt, 9.30-15.30 älskar dem tiderna! Och sen vid fyra tiden ska jag träffa M , hoppas på att vädret blir bättre så vi kan käka glass i hamnen! :) Förresten.. Myggor borde utrotas. Har lyckats få två myggbett på fötterna och ett under den ena tån! Så hela tån är svullen och ja, hur lyckas man? Sen dem två i ansiktet ska man ju inte snacka om.. Tur man kan dölja det liite med sminket iaf.. Jag ser det så här..: TUR ATT NÅGON TYCKER OM MIG I ALLA FALL! , haha! :) Pusshej

Äntligen!!!

Publicerad 2012-07-11 21:42:08 i

Blogg.se appen fungerar nu äntligen efter några månader. Jag kommer nu börja blogga mer så smått. Jobbar jätte mycket i sommar så har rätt fullt upp och sen är jag rätt trött efter jobb. Men nu kommer det iaf bli bättre uppdateringar!! Puss så länge.

Kalmar snart

Publicerad 2012-07-01 16:25:10 i My life

Är snart i Kalmar och då blir det att möta upp mamma och sen käka innan vi kör vidare till Öland! Kommer antagligen bli väldigt dålig uppdatering här på bloggen eftersom att appen inte fungerar..

Men följ mig på Facebook och instagram: anderssoneemmaa .
Där kommer alla bilder upp!

Puss så länge!

Förbannad

Publicerad 2012-07-01 00:57:47 i My life

Nu är jag fruktansvärt trött på att den jävla appen inte fungerar! Och jag som ville uppdatera under veckan med bilder från Öland! Jävla mög.

Hade i alla fall en bra dag och kväll. Jobbade 9-14 och sen masserade jag 15-16 och sen grillade jag och pappa, packade och klippte pappa.
Sen hämtade Bella mig så åkte vi till Caroline där även Markus och hans mamma var samt Carolines päron då! Mycket trevlig kväll!!

Nu ska jag sova och imorgon blir det små fix innan vi åker!!

Puss och godnatt!!

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela