emandersson

Valborg!

Publicerad 2010-04-30 18:03:16 i My life

Sorry för uppdateringen. Igår var jag hemma från skolan kvart i sex och då käkade jag och sen iväg och träna.

Idag hade jag bara en lektion så efter den åkte jag till Nova med Natti, Sara, Natha och Emelie. Blev ett par skor och ett par jeans. Lägger upp bild på det senare!
Nu ska jag börja fixa mig lite, ska iväg och träffa kompisar om en timme och sen vidare ner till stranden. Tar det lungt ikväll för jag ska jobba i helgen.

 Paula på valborg förra året, 2009 ♥

Vi hörs♥

Tisdag

Publicerad 2010-04-27 15:27:00 i My life

Jag hatar att komma på rubriker!
Men nu har jag varit hemma en stund och Ike är ny rakad!! Så sjukt söt! Bild kommer upp sen.
Kränger godis som fan nu, mumms! Ikväll blir det träning och träffa Natta & Filiph. Men nu ska jag inte skriva mer för jag kommer inte på något. Hörs sen ♥

 Ike ♥

Dags för sängen

Publicerad 2010-04-26 22:22:25 i My life

Har precis ätit tre mackor med smör, rostbiff och remulade sås! MUMMS!!
Men nu ska jag aldelles strax gå och lägga mig för att sova ut till nästa dag.

Hörs imorgon, puss ♥

Svenska hollywoodfruar

Publicerad 2010-04-26 21:15:14 i My life

Idag var jag ute och gick snabbt och sprang lite smått, nästa vecka är det vårruset så då jäklar. Efter det gick jag ut till Alnarp med mamma, pappa och Ike. Så underbart väder! Glömmde tyvärr kameran hemma. Sen följde jag med och handlade med mamma och pappa.

Nu sitter jag och kollar på Svenska hollywoodfruar, så kul! Haha.

 20 juni 2008, Italien ♥

Vi hörs senare tror jag ♥

Home sweet home

Publicerad 2010-04-26 15:19:51 i My life

Nu är jag hemma från skolan!
Solen skiner och jag vill bara ut ut ut. Ska nog ut och gå en runda senare.
I lördes beställde jag smycken, ett skärp och en tröja från H&M som kommer i slutet av maj, längtar! Hihi.

 4 mars 2009

Hörs ♥

Skolan

Publicerad 2010-04-26 11:56:47 i My life

Nu sitter jag i skolan och slutar snart, 12.20. Ska då in till stan med Natti snabbt och sen åka hem och träffa mamma, Annelie, Conny, Minna och Nelly.
Sen ska jag försöka sitta ute i solen och få lite mer färg.

 Ettan

Hör sen ♥

SOL!!!

Publicerad 2010-04-25 17:39:13 i My life

Har inte varit så flitig med uppdateringarna idag. Eftersom det är så sjukt fint väder så har jag varit ute hela dagen. Solat, hoppat studsmatta, lyssnat på musik och typ sovit. Så underbart!!!
Nu har jag precis hjälpt pappa med middagen så nu kränger jag lite godis, mumms!

 Gammal bild.

Hör sen ♥

Söndag

Publicerad 2010-04-25 11:03:57 i My life

Godmorgon på er solstrålar!

Vaknade för en stund sen. Tittade ut och såg en blå himmel, sol och vindstilla. Underbart!
Nu sitter jag på övriga familjens dator för jag ska göra en skoluppgift som jag måste skriva ut och skrivaren är inte kopplad till min bärbara dator.

Ike ♥

Vi hörs senare!

Die hard 4.0

Publicerad 2010-04-25 00:24:21 i My life

Har precis kollat klart på Die hard 4.0 med pappa, sjuuuukt bra film!
Innan dess duschade jag och nu ska jag snart sova lite hade jag tänkt. Imorgon blir det mest att slappa och plugga lite.

 (Y)

Hörs ♥

Outfit för dagen

Publicerad 2010-04-24 17:38:15 i My life

Här kommer min outfit för dagen. (Inte världens bästa bilder, eftersom min kamera suger..)



Vanliga svarta leggins
Grått långt linne - Gina tricot
Svart/grå randig långärmad tröja - Gina tricot



Armband med berlocker - Ur och penn
Ring - presetn från Natta (gammal)
Väska - Accent

PUSS! ♥

Studsmatta

Publicerad 2010-04-24 17:23:07 i My life

Har precis kommit hem från att ha varit ute med Natta, vi hoppade bland annat studsmatta. Nice! Här kommer några bilder på mig.

 Smile!

 Yeah!

 Wiho

Dagens outfit kommer sen.

Lördag 24 april 2010

Publicerad 2010-04-24 11:46:19 i My life

Solen skiner och jag är på bra humör! Klockan ringde 11 för att jag inte skulle sova bort hela dagen. Har precis kommit in från att ha varit ute med mamma, pappa och Ike i trädgården. Så mysigt!
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag träffa Natta senare.

Toppen lördag!

 Min nya tavla

Hörs snart igen, puss!

Film

Publicerad 2010-04-23 23:48:02 i My life

Har precis kollat klart på Änglar och demoner med mamma och pappa. Den var riktigt bra, men fattade inte allt fören i slutet. Men den rekomenderas.



Middag

Publicerad 2010-04-23 18:43:24 i My life

Har precis ätit middag, underbart gott!

 Klyftpotatis, lövbiff inrullad med ost, sallad och bearnésås. MUMMS ♥

Slitna jeans

Publicerad 2010-04-23 17:38:15 i

Ett tag var det inne med slitna jeans, jeans med hål i osv. Men hur är det nu? Ska man ha slitna jeans med hål i? Det är snyggt, men jag börjar tveka.
Vad tycker ni?

 Inne eller ute?


 Snyggt, ja till viss del.

Fredagsmyyyyys

Publicerad 2010-04-23 15:53:03 i My life

Nu har jag äntligen kommit hem och börjar få tillbaka min normala kroppstempratur. Var ute sista lektionen och det var så jäkla kallt! Men det var kul!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva här i bloggen. Några förslag?
Det kommer i alla fall vara mycket bilder och filmklipp/musik.

Hörs snart igen för idag är jag på blogghumör!

 Bild tagen av mig 7 juni 2009

Fredagsmorgon

Publicerad 2010-04-23 07:28:55 i My life

Nu har jag precis fixat klart mig. Klockan ringde 6.50 för jag ska hinna med allt. Och shit vad mycket jag drömmde idag inatt, ville bara stanna kvar i drömmen.
Skolan börjar 9.40 så åker in till Lund 8.32 för att möta Natti. Sen börjar vi med hälsopedagogik, sen lunch, drama och sist narur&friluftsliv A där en grupp ska hålla i lektionen.

Men vi hörs när jag kommer hem vid fyra-halv fem tiden.



Puss så länge

Hemma

Publicerad 2010-04-22 22:47:08 i My life

Nu är jag hemma efter att ha varit med Natta och varit med på träningen.
Sitter och lyssnar på musik just nu och ska snart äta lite sen sova. Imorgon blir det skola och sen är det helg!!!



Underbara låt ♥

Puss&godnatt

Hos Natta

Publicerad 2010-04-22 19:35:06 i My life

Nu sitter jag hos Natta och som ni ser så har jag en ny design. Natta hjälpte mig med den och jag är sååå jäkla nöjd! Nu ska vi snart iväg till blåhallen för Natta och Filiph ska träna och jag ska titta på lite. Men jag skriver mer senare.

 ♥

Puss på er sötnosar!

21 April 2010

Publicerad 2010-04-21 19:49:41 i My life

Nu har jag varit hemma ett bra tag. Fick sluta tidigare, skönt!
När jag kom hem började jag plugga direkt till provet som vi har imorgon. Sen har jag varit ute med rullorna en runda, varit med Ike i trädgården och lekt och bara tagit det lungt. Nu ska jag plugga lite till!
Design kommer senare! http://ndanielsson.blogg.se fixar det till mig, hihi.

 24 juni 2009

Hörs! 

Ny start

Publicerad 2010-04-21 12:12:23 i

Detta är då min nya blogg och en ny start!
Sitter i skolan nu och ska börja jobba, men jag skriver när jag kommer hem vid fem tiden.

Ha det bra så länge!

 Gammal bild från en fest i Malmö.

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela