emandersson

30 november

Publicerad 2012-11-30 22:15:01 i My life

Imorgon är det äntligen 1 december och julkalendern börjar. Absolut ska jag följa den! Blir som ett litet barn på julen!! Lovely.

Hörs snart igen :)
Puss
Och det snöar!

In bed

Publicerad 2012-11-28 23:07:53 i My life

Dagarna flyger fram.

Kan meddela att jag nu även klarat min tredje tenta, anatomitentan!
Har nu teoretiskt certifieringsprov och praktiskt prov kvar som göra i januari. Har även en heldag med skolpraktik samt företagspraktik och en fallstudie. Men jag är lugn :)

Det mesta rullar på fint och imorgon ska jag och pappa gå handledarkursen för att få övningsköra. Längtar till jag har friheten till körkort, fast att det kommer ta ett tag. Men jag kommer fixa det med! :)

Nu ska jag sova.
Försöka att inte tänka så mycket nu. Jag och mina sömnsvårigheter.
Puss och godnatt!

Hemma i Lomma

Publicerad 2012-11-16 11:53:40 i My life

Dagarna verkligen rusar förbi. Jag kom hem vid halv 11 i förmiddags.

Under dagarna hos Eva har vi pluggat, tränat, varit på ett massageuppdrag och bara haft så jävla roligt.

Idag var vi även på en typ företagsträff/företagsföreläsning om hälsa. Mycket intressant.

Börjar jobba 15 och jobbar till stängningen tre timmar senare. Lagom en dag som denna.

Jag ska bättra på uppdateringarna, lovar.

Här är en bild på mig och Eva på uppdraget i Malmö på Topdollar! Vi drunknade i kläderna vi skulle ha på oss, vi hade till och med fått plats tillsammans i ett par byxor.

Puss!

November

Publicerad 2012-11-13 09:22:49 i My life

Det har varit november nu några dagar. Var har tiden tagit vägen??

Nu på morgonen har jag två behandlingar, sen ska jag betala räkningar, hämta kusinen 14.30, lyssna på finaste Eva på radion 15-17, 100,6!! Och sen blir jag hämtad av Eva här hemma för några dagar i Högestorp fyllda med pluggande och tränande!

Känner att detta är en bra tisdag och att veckan kommer flyga fram! Som vanligt.

Igår tränade jag äntligen igen efter typ 1 månads uppehåll. Blev EasyLine och det var mer än härligt!!

Nä nu måste jag fixa upp bänk osv inför dagens första kund!
Puss

Tänkardag

Publicerad 2012-11-04 21:35:09 i My life

Ligger i soffan och kollar tv med bästa pappa.
Har varit en dag fylld med tankar så nu är jag färdiges det. Imorgon är det skola och har även en behandling på kvällen.

Vi hörs snart!
Puss

In my bed

Publicerad 2012-11-04 00:45:34 i My life

Kom hem från Högestorp igår vid 11-tiden. Hade fyra bra dagar med finaste Eva och hennes familj.

Jobbade 15-18 igår och sen slappade jag. Idag sov jag länge, gick långrunda med Ike och mamma o pappa. Sen hade vi gäster. Jag spenderade dock den mesta tiden på mitt rum med tända ljus, öl och filmer. Mys på hög nivå!

Imorgon blir det slappa, städa och en behandling. Nice.

Nu ska jag sova. Vi hörs!
Puss

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela