emandersson

Lämnat Lomma

Publicerad 2012-10-31 08:57:20 i My life

För några dagar i Teckomatorp typ. Det blir träning, pluggande, umgås och ännu mer pluggande.
Anatomitenta nästa.. Tungt men roligt och intressant. Såklart.

Kom hit igårkväll och vet inte riktigt hur länge jag stannar. Börjar jobba 15.00 på fredag så antingen åker jag hem imorgon eller på fredagmorgon/förmiddag. Vi får helt enkelt se!

Jag njuter av lugnet och suger in allt som har med kroppen att göra. Jag är glad och jag ler mycket. För detta tycker jag om. Jag tycker om att plugga tillsammans med någon som själv tycker det är jätte roligt. Och det går mycket bättre att plugga tillsammans med någon.

Nä, nu blir det snart lite gympa!
Vi hörs senare.

Puss från lugnet och glöm inte att le. Le stort så hela kroppen pirrar.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/1897428/images/2012/pic_5090d9929606ee54a7161750.jpg" class="image">

Fredagkväll

Publicerad 2012-10-26 23:03:57 i My life

Sitter framför teven och ska snart sova. Bara vänta till antivirus skyddet laddats klart.

I helgen blir det jobb, både lördag och söndag.
Imorgon blir det även släktkalas för att fira finaste Caroline.

Ville bara uppdatera att jag lever och att jag ler så det svåra och jobbiga känns lättare.
Puss på er.

Skype

Publicerad 2012-10-17 22:33:09 i My life

Stack till Teckomatorp igår vid 11.30 tiden och kom hem idag 19.00 haft två toppen bra dagar. Pluggande, tränande, skrattande och bara så trevligt!
 
Nu sitter jag på skype och pluggar med Eva, stooor tenta på måndag!
Dricker en god öl till! Skål!
 
Kränkande kommentarer här från anonyma. Våga stå för vad du säger? Idioti på hög nivå. 
Lycka till och trycka ner mig!
 

Äntligen

Publicerad 2012-10-11 05:47:58 i My life

Snart blir jag upphämtad av Christine och sen hämtar vi Linda och Britten. Idag beger vi oss till Ullared! Vi kommer även möta upp några andra där.

Kommer hem imorgon så det kommer bli en härlig liten mini semester. Ska bli skönt att bara komma bort en liten stund.

Kanske uppdaterar annars så göra jag det när jag kommit hem.

Åh son jag längtat! Äntligen!
Pussar!

Balladen om ett brustet hjärta

Publicerad 2012-10-07 11:51:13 i My life

Idag blir det städning för hela slanten och lite små packning inför Ullared. Ska även skriva en liten lista.

Äter frukost nu och sen kör jag igång med att bädda rent sängen, städa på rummen och städa till lille Rutger.

Och musiken kommer fylla hela dagen med tankar, reflektioner och känslor.
Idag är en dag där jag ska tillåta mig själv att tänka och sen försöka hitta lösningar. Och jag ska le, jag ska le stort! Gör det du också!
För när man ler då känns det bättre, jag lovar dig.

Puss!

Skrattyoga

Publicerad 2012-10-06 19:10:43 i My life

Igår hade jag en mycket trevlig kväll hemma hos bästa kollegan Rebecca. Vi vek tvätt, drack, snackade, drack, hade underbart kul och drack lite till.
När jag cyklade hem vid 00.20 var jag rätt trött och det snurrade rejält.

Idag mådde jag som jag förtjänade när jag vaknade. 10.30 fick jag en rejäl genomkörning av massage av Jessica och sen vid halv ett stack jag till Thompa för att åka vidare till hälsomässan i Helsingborg.

Hälsade på bästa Eva och sen var det skrattyoga som gällde. Äntligen fick jag testa det. Det är något som jag kommer att göra igen. Jag kunde inte sluta le och skratta, helt underbart!

Har precis ätit hämtmat och slappar framför teven. Skönt med en hemmakväll helt ensam.
Snart ska jag kränga massa choklad och chips. Och dricka cider!

Puss så länge :)

Bjuder på en bild på Eva från skrattyogan.

Godnatt

Publicerad 2012-10-04 22:22:26 i My life

Igår blev det såklart ett besök på Medley. Körde löpbandet och det kändes sjukt bra efteråt!
Idag körde jag löpbandet och lite rodd och magövningar.

Imorgon ringer klockan 8.30 och 10.00 är det dags för EasyLine, yeeessss!!!

Nu ska jag sova efter en hemsk dag men för mycket tankar och funderingar.

Puss

Träningsnarkoman

Publicerad 2012-10-03 16:25:17 i My life

Då var jag igång igen.
Skulle vila idag och bara plugga. Har slappar och vid 15.20 tog jag på träningskläder och körde "hemmaträning" .. Inte alls lika kul som att träna på medley.

Ikväll har jag 1 kund och sen ska jag inte göra så mycket. Funderar på att sticka till medley, men jag måste stå emot.

Och jag har lagt märke till att jag får inte träningsvärk längre?!?

Puss

Rubriker är jävliga

Publicerad 2012-10-02 13:23:59 i My life

Sitter just nu och pluggar.
Många frågor som ska besvaras och tungt ämne, medicin & patologi.

Men jag fixar detta, jag tror på mig själv och jag har personer i min omgivning som tror på mig.

Ikväll blir det EasyLine 19.00 och jag längtar.
Mina nya skor är helt jävla underbara. Lätt det bästa köpet just nu!

Nej, dags för fråga 24 av 134!

Pussar!

Plugg, företagsfixande och ett biblioteksbesök.

Publicerad 2012-10-01 14:45:47 i My life

Japp, så har min dag sett ut. Har även försökt nå min handledare på banken, men hon är väldigt upptagen idag märker jag.

Ikväll blir det ett BodyStep pass klockan 18.30. Ska bli spännande att testa det för första gången idag. Lite träningsvärk sen igår, men det gör inget!

Just smile, and you feel how the whole world smiles back at you.

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela