emandersson

!!!

Publicerad 2012-04-29 22:50:32 i My life

Man borde vara nöjd med det man har.
De personer som har allt kanske inte är lyckliga och glada?

Man måste tänka på att leva i nuet och inte vara avundsjuk på alla andra.

Var nöjd med dig själv och ditt liv.

Söööööndag

Publicerad 2012-04-29 09:33:44 i My life

Då var det söndag.. igen.

Bion var skit bra! Synd bara att jag fick en typ 2m lång kille framför mig!!

Innan bio blev det lite skit snack och pizza.
Tack för en bra kväll M!

Idag blir det att massera, en kund kommer kl 11 och en kommer kl 18!
Där i mellan ska jag plugga! Hoppas jag.. Haha.

Nu hade jag tänkt ta lite frulle i min ensamhet.
Pappa jobbar och mamma o bror sover!

Pussar!

I väntan på bussen

Publicerad 2012-04-28 17:45:51 i My life

Väntar på bussen till Malmö nu. Först ska vi beställa mat och sen drar vi oss till bion! :)

Hoppas på en bra kväll med mycket skratt.
Och hoppas att bion är bra med ;)

Pussar

Lördag 28/4

Publicerad 2012-04-28 13:09:08 i My life

Tjo.

Igår var det pub kväll på Friskis & Svettis. Super trevligt.
Vaknade med världens träningsvärk imorse och jag kan knappt röra mig utan att det gör sååå ont.
Men I looove it!

Idag blir det en del pluggande på fysiologin och sen ikväll ska jag till Malmö och äta och sen blir det bio, The Avengers!!

Puss så länge.

Onsdag 25/4

Publicerad 2012-04-25 08:40:47 i My life

Löning!!

Bloggen kommer lite åt sidan just nu.
Jobbar som ett svin och är död när jag kommer hem. Och tiden som jag inte ligger halv död på ägnar jag till plugg och träning. Samt att träffa lite kompisar.

Regnet det bara öser ner och jag är så trött på det!!

Nä nu blir det frukost!
Pössss

Kaos

Publicerad 2012-04-20 19:55:32 i My life

Dagen har varit rena kaoset. Fullt upp och rörigt på jobb.

Har precis tjockat mig med en schnitzel och pommes. Och till lunch blev det kycklingtallrik med pommes. Hej fetto :D

Kvällen spenderas i soffan med cheese ballz och choklad!

Puss

Wild one

Publicerad 2012-04-20 08:42:35 i My life

Drömmer mig bort i min lilla fantasivärld. Kanske kan något av det bli till verklighet?

Dag full av massage.

Publicerad 2012-04-18 22:14:24 i My life

Började dagen med att få massage. Sen fortsatte den med 2 kunder på förmiddagen och avslutades med en kund på kvällen. Den siste massagen tog 1h o 40min!! Snacka om att vara trött nu.

Tänkte kolla igenom fysiologin men blev trött bara jag såg första sidan!! Panik och ångest , ja!

Nu ska jag sova.
Imorgon blir det jobb 9.30-14.00 och sen träning på kvällen förhoppningsvis.

Puss och godnatt!

Aj..

Publicerad 2012-04-17 22:32:18 i My life

Baksida ben i skolan.. Säger bara AJ!

Nu ska jag sova. Har ont i halsen..
Imorgon ska jag få massage och sen ska jag massera 4 kunder. Härlet!

Puss och godnatt.

Godmorgon

Publicerad 2012-04-17 07:34:12 i My life

Hallå ja.
Idag blir det som sagt skola, 9-17 och sen ska jag massera en kund vid kvart i sju.
Resten av kvällen ska jag bara vila!!

Nä, dags att göra matlådan och äta frukost!
Puss

Härlig kväll

Publicerad 2012-04-17 00:36:18 i My life

Hade en super kväll med trevligt sällskap!
Nu ska jag sova och imorgon blir det skola.

Puss och godnatt!

På bussen

Publicerad 2012-04-16 07:50:15 i My life

Är på väg till skolan nu och kursens första tenta!
Ikväll blir det tentafest och sen sover Sanna och Daniel hos mig.

Höres!
Puss

Söndag

Publicerad 2012-04-15 09:39:11 i My life

Hallå.
Igår var det full rulle på jobb, hoppas på samma idag!
Efter jobb blev det att åka till Lund för att plugga och fika med Daniel. Det gick bra och var super trevligt!
Resten av kvällen spenderade jag i soffan framför film tills 22.30 då la jag mig och sov gott :)

Nu ska jag snart iväg till jobb och sen blir det kalas för mormor och mosters man!
Efter det ska jag plugga med Jessica.
Kommer bli en bra dag detta med!!! :D

Bild från igår :)
Puss

Kan knappt röra mig

Publicerad 2012-04-14 08:36:37 i My life

Godmorgon alla glada. ( och sura :) )

Har sån fruktansvärd träningsvärk så det skriker om det!
Sen har jag lyckats göra något så att jag har så sjukt ont i nacken.
Fast än att jag knappt kan röra mig är jag lika glad!

Nu ska jag stiga upp och platta håret och klä på mig. Jobb 10-14 och sen in till Lund för att plugga med Daniel :)

Puss så länge!

Precis gymmat

Publicerad 2012-04-13 16:09:01 i My life

Så härligt det var att äntligen pallra sig till gymmet.

Nu ska jag snart massera min käre bror.

Puss

Inringd

Publicerad 2012-04-13 08:06:21 i My life

Blev väckt av världens bästa Rebecca vid tio i åtta, hon undrade fall jag kunde hoppa in och jobba lite idag. Och det gör jag självklart.

Blir jobb 9.30-13 och sen gymmet!

Puss!

Natti natti

Publicerad 2012-04-12 23:05:42 i My life

Dags att få min skönhetssömn.
Efter jobb blev det middag och sen en runda med pappa och Ike, mysigt.

Imorgon MÅSTE jag gymma!!!

Pussar och godnatt!

På jobb

Publicerad 2012-04-12 17:38:10 i My life

Rätt lugn dag. Men om en halvtimme slutar jag. Hem och käka middag och sen bara slappa eller dra en runda till gymmet kanske ?

Eller så blir det en powerwalk!

Puss

Torsdag 12/4-12

Publicerad 2012-04-12 13:28:51 i My life

Tjo!
Idag vaknade jag vid 9.30 gick en runda med mamma o Ike. Sen åt jag pasta o köttfärssås till frukost och nu har jag precis ätit pytt i panna till lunch :D
Snart ska jag iväg och jobba :)

Pussar

PW

Publicerad 2012-04-11 20:31:47 i My life

Precis kommit hem från en härlig powerwalk ! Sjukt skönt.
Nu ska jag fixa något att äta och sen hoppa in i duschen :)

Puss

Blupp

Publicerad 2012-04-11 14:11:42 i My life

Alltid lika kul och komma på rubriker!

Sket i gymmet idag. Är inte alls på humör för någonting! Fick min lugg klippt av min fina granne. Sen har jag städat lite och nu ska jag göra lunch.
Funderar på ifall jag ska ställa mig och baka lite sen.

Gör allt för att slippa plugga till tentan ;)

Puss

Godnatt

Publicerad 2012-04-11 00:20:55 i My life

Dags att sova lite.
Imorgon ska jag gymma, klippa luggen och plugga.

Nu tar jag alla tankar som snurrar i huvudet och går o lägger mig!

Godnatt!

Träningsvärk!!

Publicerad 2012-04-10 17:03:53 i My life

Har riktigt mycket träningsvärk från Badmintonen igår! Härligt men lite drygt när man jobbar.

Slutar om en timme och då drar jag och Bella och käkar :)

Puss!

Tisdag, en helt vanlig tisdag.

Publicerad 2012-04-10 10:49:39 i My life

Påsken är över och det är rätt skönt att komma tillbaka till det vanliga.

Ligger i sängen och smsar med min fina vän Bella. Orkar inte stiga upp men magen skriker efter mat.

Som sagt så blir det jobb idag 14-18, jobbar även torsdag och lör-sön! Nice!!

Puss :)

Godnatt gott folk

Publicerad 2012-04-10 01:45:47 i My life

Nu ska jag sova. Har haft en bra dag. Badmintonen var riktigt rolig och sen blev det mat och filmmys hela kvällen!

Imorgon väntar jobb, 14-18.
Puss och Natti!

Nattiiiiii

Publicerad 2012-04-08 23:17:55 i My life

Blev fyra saker från H&M idag. Min käre bror beställde med fina grajor.

Nu ska jag somna till Rix FM :)

Natti Natti !

H&M

Publicerad 2012-04-08 21:03:58 i My life

Sitter och kollar på H&M och har än så länge lagt till två saker in shoppingbagen.

Idag har varit en härlig dag. Slappat framför Grey's, hjälpt Martin med att koppla antennkabeln och slappat ännu mer.
Imorgon kommer bli en ännu bättre dag!

Jobbar 10-13 och sen blir det plugga och klockan 17.00 har i bokat en badmintonbana på Bellevuestadion! Jag, Martin, Carina och Martin ska spela badminton och det kommer bli grymt! :)

Nu ska jag se BB!
Puss!

Påskafton

Publicerad 2012-04-07 15:50:09 i My life

Idag har jag bara slappat och varit med mamma och pappa o kikat på tapeter på jobb.

Snart kommer Anders, Gloria och Emilia. Mysigt!

Höres snart!
Puss :)

På jobbet

Publicerad 2012-04-06 11:21:11 i My life

Hyfsat lugnt denna röda fredag. Skönt men tråkigt.

Skumt väder men så länge solen är framme och det inte snöar är jag nöjd!

Kvällen igår var väldigt bra. Vi lagade mat, snackade, bowlade och avslutade kvällen vid kvart i två. Super härlig kväll, verkligen.

Jag är glad att jag har gått vidare och släppt den som hänt.
Det kommer dagar då jag tänker tillbaka mycket, men nu är jag glad och jag vet att jag förtjänar detta :)

Nu hade jag tänkt jobba vidare. Men kommer inlägg igen sen. Lovar er ;)

Pussssss

Långfredag

Publicerad 2012-04-06 08:38:02 i My life

Vaknade för tio minuter sen med väldens magont. Det släpper inte, det gör riktigt ont!!

Det måste gå över snart!
För idag måste jag jobba.

Fyfan... Varför förtjänar jag detta nu då? :(

Grymt

Publicerad 2012-04-06 02:22:11 i My life

Hade en grym kväll så med det säger jag godnatt och somnar med ett leende på läpparna :)

Imorgon väntar jobb 10-13 och sen blir det slappa för hela slanten!

Puss

Mot Malmö

Publicerad 2012-04-05 18:03:09 i My life

Är på väg till Malmö nu! Kommer bli en härlig kväll känner jag på mig!

God mat och bowling.
Pussar

5/4-12

Publicerad 2012-04-05 11:12:46 i My life

Precis kommit hem från en härlig runda med mamma och Ike. Just nu är det tv som gäller.

Sen blir det lite städning.
Ikväll ska jag till Malmö och umgås med lite vänner. Laga god middag och sen bowla! Mys till max.

Puss

4-4-12

Publicerad 2012-04-04 22:47:35 i My life

Idag har det varit en bra dag, en väldigt bra dag.

Sovamorgon, slappande, cykla till burlövs center med mamma, mys med bror och brorsdotter, masserade 4 kunder och avslutade dagen med lite mys hos världens bästa grannar!

Nu är det BB som gäller!

Pussssssss

Godmorgon

Publicerad 2012-04-04 10:49:10 i My life

Idag ser det ut till att bli en härlig dag med sol. Hoppas att det kommer lite värme med!

Ska strax hoppa in i duschen och sen käka frukost. Eller tvärt om kanske?

Idag måste jag plugga och betala en räkning!!

Vi hörs snart igen.
Puss

Blööö

Publicerad 2012-04-03 20:48:33 i My life

Helt ärligt.. Mens suger.
Allt är skit när man har det.

Plus att jag är förbannad och irriterad. Hur kan en vuxen människa bete sig så? Illa, idiotiskt och pinsamt beteende.

Haj.

Big Brother

Publicerad 2012-04-03 18:43:39 i My life

Idag har jag masserat två stycken. Härligt.

Ligger i min soffa och kollar på Big Brother just nu. Repris från igår. Missade det då så perfa!

Snart blir det mat och ikväll ska jag bara slappa framför tvn! :)
Puss

3 april

Publicerad 2012-04-03 10:55:24 i My life

Sitter och kollar på förhäxad just nu. Nice!

Har inget vettigt att skriva haha :)
Hörs sen!

Puuuuusssss

Yeeeey

Publicerad 2012-04-03 00:12:27 i My life

Nu kan jag kolla på tv på mitt rum! Har en massa roliga kanaler!

Kvällen spenderades med Carina, Martin & Bumbi inne hos Carina o Martin.
Kan ju bara bli bra! :)

Kollar tv just nu med ska sova alldeles strax. Imorgon ska jag massera och slappa som idag ;)

Puss och godnatt!

Tjenna

Publicerad 2012-04-02 10:34:18 i My life

Ligger i sängen med fönstret lite öppet och lyssnar på fågelkvitter, hur mysigt är inte det?!?

Sovit med fönstret öppet hela natten eftersom att där hänger en kabel genom in till mitt andra rum.
Vi och grannarna försöker nämligen fixa så jag kan kolla tv på mitt rum. Och idag fixar vi förhoppningsvis klart det :)

Man kanske borde stiga upp och göra lite frukost och sen plugga till tentan som är den 16. Och även plugga på muskler och allt annat ;)

Nä, nu ska jag upp! Hörs snart igen :)
Puss!

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela