emandersson

Torsdagkväll i sängen

Publicerad 2011-12-29 22:02:51 i My life

Godkväll.

Ligger just nu i min säng nyduschad och tänker på hur jag ska renovera mitt ena rum. Kommer bli så nice och ni ska få bilder under hela renoveringen när jag startar. Vet ej när det blir.

Var ledig idag och imorgon jobbar jag 10-18. På kvällen får vi gäster och sen är det nyårsafton, igen. Tiden rusar verkligen iväg!!

Puss så länge!

Onsdagmorgon

Publicerad 2011-12-28 09:35:53 i My life

Godmorgon! Vaknade åtta och sitter nu färdig fixad och har precis ätit frukost.

Förkylningen vill inte riktigt ge med sig, men jag tänker positivt ändå :)

Puss!

Tisdagkväll

Publicerad 2011-12-27 23:12:21 i My life

Ligger just nu i min säng. Ska börja läsa min nya bok som jag fick i julklapp , "Avig Maria" fortsättningen på "Dyngkåt och hur helig som helst" -Mia Skäringer.

Innan idag så var jag med familjen på Ikea, jysk och stora bernstorp. Blev en ny tv-bänk och två räds blockljus.
Imorgon börjar jag 10 och sen efter Bella slutat vid 18 så ska vi till Center Syd :)

Puss!

Annandag jul

Publicerad 2011-12-26 12:01:29 i My life

Julafton har passerat och det går lila snabbt varje år. Hade en bra dag som började med jobb och sen julmys hos mormor med hela tjocka släkten på mammas sida.

Igår, juldagen, var jag ledig så jag och pappa stack till media markt och handlade en plattv till mig och en HDMI sladd, nice!!

Just nu jobbar jag och slutar klockan 1, då vill jag ut till jysk men vi får se hur det blir.

Puss så länge!

4.03

Publicerad 2011-12-23 04:06:09 i My life

Förkyld och kan inte somna om. Upp och fixa mammas julklapp? Bud på det.
Åh, skulle vara skönt att få sova eftersom jag jobbar heldag idag, slutar 18. Snacka om att somna tidigt ikväll...

Puss

Jul!

Publicerad 2011-12-21 21:54:29 i My life

Mammas födelsedag idag så hon fick massor av paket av mig och även massage av mig. Världens bästa mamma förtjänar det bästa <3

Nu är granen klädd och jag njuter av julen, det bästa på hela året!! <3

Puss så länge!

Tisdagkväll

Publicerad 2011-12-20 19:49:54 i My life

Idag har det varit en lugn dag :)
Var även på årets sista aerobicspass! Gött!

Ska unna mig en bit cheesecake som jag gjorde igår. Mums.

Puss så länge!

Måndagkväll

Publicerad 2011-12-19 21:25:48 i My life

Stack ner till jobb vid lite över 5 och vid kvart över 6 körde jag, Bella & Chrille till Malmö. Blev lite julhandlande.

Imorgon ska jag på kostrådgivning och sen blir det jobb och sist aerobic!

Ha en fortsatt bra kväll :)



Ljus ger mig hopp

Telefonkö...

Publicerad 2011-12-19 09:36:40 i My life

Drygt som fan att sitta i telefonkö till vårdcentralen.. Nummer 10 , började på 15. Suck.

Hörs senare :)
Puss

Super dag

Publicerad 2011-12-17 21:40:09 i My life

Hej alla fina!

Idag har jag haft en super dag. Började med att sticka ner och handla vid 10 och sen gick jag in till mina kära grannar som kom hem igår. Vi pratade, chillade och kollade tv, mys!
Sen hämtades jag av bästa Bella, vi körde till stora bernstorp , McDonalds och sist så stallet :)
Får inte glömma att vi körde vilse i Lund! Dagens höjdpunkt!!

Du är den personen jag litar mest på och jag är säker på att du inte kommer lämna mig. Framförallt så skulle du aldrig såra eller skada mig. Du är den finaste och bästa, jag älskar dig Bella <3

Puss på er där ute!
Ta hand om varann!

Freeeeedag!!

Publicerad 2011-12-16 09:08:37 i My life

Yees! Äntligen fredag.

Ledig i helgen och jag ska njuta av det.

Har precis ätit frukost så dricker nu kaffe. Sen börjar jag 10 , nice.

Har inget att skriva just nu.

Pussen :*

Kaffe

Publicerad 2011-12-15 21:31:24 i My life

Har inte ork att skriva så mycket!
Myser med kaffe just nu och Prison Break! :)

Puss

Regn, regn, regn..

Publicerad 2011-12-15 08:44:33 i My life

Godmorgon!

Regnet bara öser ner och jag vill inte stiga upp..
Vill bara ligga kvar i min mysiga säng!

Men nej, nu måste jag stiga upp. Börjar klockan 10!

Låt inget stoppa en bra dag, inte ens ösregn!

Puss:)

Happy

Publicerad 2011-12-14 22:57:05 i My life

Är du glad? Brukar du le det där speciella leendet? Är ditt skratt äkta? Kan du vara dig själv alltid? Tycker du om dig själv?

De frågorna är viktiga här i livet.

Alla vill vi vara glada. Alla har det där speciella leendet och visst vill man skratta äkta och inte behöva fejka?!
Man vill kunna vara sig själv alltid och och framförallt så ska man kunna tycka om sig själv, alltid och var som.

Jag har mått riktigt kasst och jag har haft personer runt mig som hjälpt mig, men jag har en lång resa kvar innan allt är bra.

Ena dagen mår man så jävla bra så det är overkligt.
Andra dagen vill man bara försvinna.

Att jobba med sig själv är det jobbigaste, hårdaste och mest krävande jobbet man kan ha. Men alla borde tänka över hur de verkligen mår!

Mår man inte bra går det ut över andra vilket gör att dem inte mår bra. Man skadar inte bara sig själv, utan även alla i sin omgivning.

Ikväll är jag så glad. Men imorgon kanske jag ligger i min säng och gråter.
Det är vardag för mig nu, men jag vill ha ändring så jag ger inte upp!

Du ska inte heller ge upp!
Tänk över hur DU mår så du inte skadar och sårar någon annan!

Take care!
Kram
Emma :)

Kass

Publicerad 2011-12-13 10:08:29 i My life

Igår mådde jag inte jätte bra pga av magont och illamående. Imorse när jag vaknade mådde jag inte alls bra, men jag tänkte att det säkert gick över. Men när jag sen skulle ta på mig jacka och skor så blev jag svimfärdig och kallsvettades och kräktes nästan.. Så nu ligger jag i soffan med en skål..

FAN!
mår piss.
Jävla mög ...

Måndagsmys

Publicerad 2011-12-12 22:42:37 i My life

Hej!

Jobbade över en timme idag så slutade halv fyra. Åt middag och sen har jag bara kollar desperate houswives :)

Sitter nu och dricker kaffe med min älskade pappa.

Även imorgon börjar jag 10, gött.

Puss!!

Snart måndag igen

Publicerad 2011-12-11 22:52:12 i My life

Veckorna går så fort, men helgerna går ännu fortare!!

Jag har haft en bra helg och imorgon är det dags för nya tag. Jag börjar jobba klockan 10 och sen slutar jag nog vid 2-halv3 och då tänkte jag att jag skulle vara duktig och sticka och gymma.

Jag lever livet och jag är glad för mitt liv.

Lite julmys blev det ikväll, fint va?

Puss

Mys.

Publicerad 2011-12-10 21:37:33 i My life

Nu blir det att kolla Dyngkåt och hur helig som helst med mamma och pappa :)

Mys

.

Publicerad 2011-12-10 01:10:42 i My life

Jag kommer aldrig glömma detta.
Hur fan kan man sjunka så lågt? Detta bevisar att man inte har varken hjärna eller hjärta.
Iskalla..
Fyfan.

Men jag ska visa er alla, skratta ni nu men vi ska se hur länge det varar.
Jävla fucking idioter!

Wie

Publicerad 2011-12-08 21:00:49 i My life

Dricker glögg med mamma, efter ett härligt pass aerobic!

Pusssss

Yay!

Publicerad 2011-12-08 11:57:52 i My life

Idag är det en sån bra dag!!

Ska äta lunch/frukost nu innan jag ska med mormor och morfar och handla på Procurator.

Julmusiken spelas högt, loooove.

Pusss

Dyngkåt och hur helig som helst.

Publicerad 2011-12-07 22:35:10 i My life

Vill ni se en bra film så ska ni absolut se Dyngkåt och hur helig som helst med Mia Skäringer.

Ena stunden gråter man av skratt och andra stunden blir man så berörd av hennes historier så man gråter för det.

En stor hyllning till Mia Skäringer!!

Läs även boken med samma titel :)

Puss

7/12

Publicerad 2011-12-07 18:34:33 i My life

Jag är helt slut. Så nu ska jag tända ljus och sen slänga mig i min soffa och glo på film.

Ledig imorgon, yay! Men tråkigt.

Puss hej

Tisdaaaag

Publicerad 2011-12-06 16:33:30 i My life

Jag suger på att komma på rubriker :(

Idag var jag som sagt på kostrådgivning och nu måste det bli ändring! Illa illa..

Sen jobbade jag 11-15 och nu väntar jag på middag, fiskpinnar och potatis :)

Men vi hörs senare!
Puss

Sovdags

Publicerad 2011-12-05 23:19:52 i My life

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Idag jobbade jag 10-14 och sen var jag bara inne i huset jag passar och chillade framför tv.

Ligger i sängen nu med min svullna haka, Ike och jag lyckades krocka igår så snacka om att jag har ont :( haha.

Imorgon ska jag på mitt andra kostrådgivningsmöte !

Puss och godnatt.

Gillar mitt jobb så sjukt mycket.
Wie! :D

Jag vann

Publicerad 2011-12-03 22:45:08 i My life

Sov till halv 1 idag och sen låg jag bara i soffan och glodde på desperate houswives säsong 1!

Vid 17.00 kom min farbror och hans fru så nu spelar vi När dådå? Och jag vann ju såklart :)

Hörs snart igen!
Puss

Aj

Publicerad 2011-12-02 21:51:56 i My life

Måste bara klaga lite..
Mina hälar är döda.. Kan ej gå på dem, snacka om att det gör sviiin ont!

Dags att köpa nya bra skor som passar mina fötter och hälar bra. Jävla fötter :)

Men nu ska jag fortsätta kolla Hellenius hörna!

Puss

Snart helg

Publicerad 2011-12-02 17:48:10 i My life

Om en kvart är det dags att hålla helg! Är helt slut idag fast att jag somnade 22.30 igår. Blir att käka och sen chilla framför tvn.

Puss så länge.

Fredaaaag

Publicerad 2011-12-02 09:16:39 i My life

Äntligen är det fredag! Klockan ringde även idag 7.00 och jag är helt slut, men jag ska se julkalendern!
Idag är det fredag och jag är ledig i helgen, skönt att få vila upp sig! :)

Sitter just nu i soffan och bara laddar batterierna för en fullspäckad jobbedag. Jag funderar över hur jag ska orka jobba till klockan sex. Men jag överlever nog, fast risken är stor att jag somnar i soffan när jag kommer hem!

Men jag bloggar mer när jag får tillfälle! :)

Puss

Aerobic

Publicerad 2011-12-01 21:35:18 i My life

Tränade aerobic ikväll och det kändes super!
Imorgon blir det jobb 10-18 och sen ska jag bara chilla.

Har inte så mycket vettigt att skriva, så vi säger så :)

Puss

Emilia innan idag <3

1/12-2011

Publicerad 2011-12-01 08:44:24 i My life

Första december idag!! Klockan ringde 7.00 så jag skulle kunna se julkalendern, det är ju ett måste :)

Har precis öppnat första luckan i min chokladkalender. Wiie!

Jag älskar julen!!

Puss så länge.

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela