emandersson

Jadå!

Publicerad 2010-09-15 16:24:16 i My life

Haj!

Lite seg uppdatering..
Igår blev jag då 18 år och det är sjukt gött!! Wiie!
Idag var det skola och hade en filredovisning, det gick bra!

Nu ska jag äta vårrullar och ris ♥

Hörs senare sötisar, puss ♥

Pluggar

Publicerad 2010-09-12 19:56:25 i My life

Hej! Ligger i min soffa på mitt rum nu. Allt är klart och det är så mysigt på båda rummen! Nu ska jag bara hålla det fint, haha. Håller på att plugga till provet som jag har imorron. Det är svårt och det är många sidor. Men jag får göra mitt bästa. Snart!:d Puss på er!

Mysdag

Publicerad 2010-09-11 23:40:34 i My life

Hej eller godkväll!

Idag har dagen bestått av massa rensning på mina rum, imorgon blir det att möblera om, jippi!
Har varit slö hela dagen och nu ikväll har jag kollat på "Här är ditt liv" med mamma och pappa och efter det kollade jag och mamma på "Legaly Blondie" så sjukt bra film.

Funderar på att sova lite. Sjukt trött och sliten.

Over Bild från igår hos Natha ;)

Hörs imorgon.
Puss ♥

Lördag

Publicerad 2010-09-11 13:56:58 i My life

Hej på er.

Idag mår jag inte så jätte bra..
Var ju i Kävlinge igår, sjuuukt bra kväll var det! Tusen tack Natha och alla andra :) ♥

Nu har jag blivit klippt och fått håret färgat, nice.

(:

Bilder från igår kommer senare.
Puss ♥

Fredag, men känns som måndag

Publicerad 2010-09-10 07:50:01 i My life

Godmorgon Eftersom jag var ledig igår så känns det som det är måndag idag. Det är grått och tråkigt väder utanför fönstret..blä! Igår tränade jag mellan 20-22, så sjukt härligt. Nu börjar jag bli redo för seriespelen den 25. Idag är det någon valdebatt i skolan, så börjar lite tidigare. Efter skolan ska jag åka hem och fixa mig lite, sen ska jag till kävlinge för att ha en trevlig kväll med tjejerna. Mys! Nu är det inte länge kvar tills jag fyller år och jag längtar som in i bomben, hihi. Vi hörs! Du <3

Burlöv center

Publicerad 2010-09-09 18:54:57 i My life

Shoo!

Var på Burlöv Center med mamma för en stund sen, beställde nya glasögon plus glas till mina gammla bågar. Så nu kommer jag kunna skifta, hihi! Köpte även med mig en ring, ett coolt armband och ett set med tre armband. Gött.

Ska plugga lite till nu och sen ska jag och träna.
Hörs ♥

9/9-2010 = ledig!!

Publicerad 2010-09-09 12:31:57 i My life

Hej på er!

Det var ett tag sen. Jag har inte något att skylla på för min dåliga uppdatering. Jag har helt enkelt inte orkat.
Har inte hänt så mycket. Tränar på för fullt för att bli bättre till seriespeln detta året. Pluggar på bra tycker jag, nu ska jag ju ta skolan på allvar, nu det sista året.

Idag har vi D-dag, såå skönt. Men egentligen borde jag inte sitta här och dega, borde ta min naturkunskap B bok och läsa som en plugghäst. Har nämligen prov imorgon och jag kan ingenting, så svårt för min del.

När mamma kommer hem vid fyra ska vi cykla ut till OBS och beställa nya glasögon till mig, äntligen ska jag slippa huvudvärken!



detta var en av dom första bilderna jag tog med dessa glasögonen. Ska jag behålla bågarna eller ska jag våga släppa dom och beställa nya bågar ? Hjääälp.

Men vi hörs senare, lovar att jag ska uppdatera bättre.
Puss ♥

Fredagkväll

Publicerad 2010-09-03 22:55:15 i My life

Hej på er! Hoppas att allt är bra. Idag var det skola, helt okej! Just nu sitter jag i vardagsrummet med mamma, pappa, farbror och anne. Mysigt. Imorgon ska jag på kick off med badmintonen, ska alg roligt! Skriver från mobilen så blir kanske lite fel stavat, haha. Puss puss<3

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela