emandersson

Torsdag 29/9

Publicerad 2011-09-29 08:22:18 i My life

Godmorgon.

Igårkväll satt jag vid datorn till ungefär 23, sen kollade jag på Criminal Minds med pappa och vid tolv så gick jag upp och la mig. Men jag kunde inte somna pga lite olika saker. Så låg vaken till ungefär 2-halv 3, drygt.

När klockan ringde imorse vid kvart i 8 steg jag upp och är nu färdig fixad. Ska gå ner och göra kaffe och sen äta lite frulle.

Idag jobbar jag 10-18, och efter jobb så cyklar jag direkt till hallen. Ska träna badmintonskolan 18.30, evigheter sedan jag var i hallen. Pga ryggen och alla andra skador jag har/haft. Alla tänker säkert "åh vad klen hon är", tänk ni det :) I don´t care.
Jag kan ju inte hjälpa att  jag får en inflammation i min hälsena eller att min rygg kollapsar.
Men jag ska inte klaga på grund av alla mina olika skador på sista tiden. Jag ser det positiva i det, jag längtar efter att få träna och det gör mig ännu mer motiverad till att just träna badminton eller överhuvudtaget.

Men idag ska jag ej träna, kör jag igång förtidigt kan det bli så att jag alltid kommer ha ont, och det är inget som jag är så sugen på direk.

Naaaaaj, nu ska jag fixa kaffe och chilla med livet.



Jag börjar vara seriös på alla bilder, men dem slutar alltid så här.. Jag blir oseriös precis innan bilden tas. Haha, fan vad jag är cool :)

Puss på er!
(Mobilbloggar under dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela