emandersson

Min mobil

Publicerad 2011-03-27 23:51:11 i

En liten lista när man inte kan sova!

Var ligger din mobil när du sover?
Antingen i sängen, på sängbordet eller på golvet bredvid sängen.

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Aldrig!

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Naket

Får du någon gång fått höra att du är en mobilälskare?
Ja, haha

Hur många samtalsminuter har du ringt?
Jag vet inte, haha. Hittar inte det på min telefon.

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
Typ 3

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Vissa

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
"Klar<3"

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
”Godnatt<3"

Vem är överst listan över missade samtal?
Har inga missade samtal

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Nathalie Nilsson

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
Pappa

Har du som bakgrundsbild?
Blåa nyanser typ.

Hur mkt batteri har du?
Fullt batteri

Vem är 8 på din kontaktlista?
Caspar Nilsholm

Vem är nr 20?
Gunilla Christiansson

Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?
Gabriella Borgström

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Vet inte

Den bästa låten på din mobil?
Le igen - Danish

Den sämsta låten på din mobil?
Har inga dåliga låtar på min mobil!

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
En bild på Ike när han äter.

Hur mkt är klockan när du gör detta?
23.51






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela