emandersson

Lista

Publicerad 2011-03-20 21:53:40 i

50 frågor om mig

 

1.Vem fick dig att skratta idag? - Malin

2.Vad gjorde du 8.00 imorse? -Sov

3. Vad gjorde du för 30 min sen? -Satt vid datorn och kolla på BB

4. Vad hände dig 1993? - Jag opererades

6. Tre ord varför du sist spydde? - Jag hade vinterkräksjukan

7. Vilken färg är din hårborste? -Silvrig

8. Vad köpte du sist? - Bussbiljett från Lund till Lomma

9. Vad fick du senast i present? - Ett ljus av Malin

10. Vilken färg är din dörr? - Jag har ingen dörr!!... Men filten är grön.

11. Var förvarar du dina pengar? - Lite överallt!

12. Hur var vädret igår? - Fint, blå himmel, sol och vårigt!

13. Vart kramades du sist? - Malin

14. Vad ser du fram emot? - Mina tre veckor som jag har kvar på praktiken

15. Vad är 15? - Ett nummer

16. Vilken skostorlek har du? - 36-37

17. Vill du klippa dig? - JA!

18. Är du över 25? - Nej

19. Pratar du mycket? - Beror på vem jag är med

20. Kollar du på O.C.? - Har sett alla redan

21. Har ditt namn ett "x" i det? - Nopp

22. Känner du någon som heter Steve? - Nej

23. Hittar du på egna ord? - Ibland!

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Ja....

26. Vad har du för mobil? -Sony Ericsson J20i, men inte länge till :D

27. Vem ringde dig sist? - Pappa

28. Biter du på naglarna? - Alltid

29. Har du lockigt hår? - Ja

30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Vet inte

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Skriver jag inte ut här!

32. Hur många gånger har du svurit idag? - Jag räknar inte!

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - "Jag vet inte"

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - Nej

35. Ska du jobba imorgon? - Praktisera

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Malin

37. Vad borde du göra nu? - Inget :D

38. Har du något smeknamn? - Inte vad jag vet ;)

39. Sover du mycket? - Nej

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Älska mig

41. Vad ska du göra på lördag? - Jobba och ha släktkalas

42. När var du ute sist? - När jag gick hem från bussen ;) Men jag har aldrig varit ute och festat.

43. Har du gråtit idag? - Nej

44. Är du en glad person? - Ja, det tycker jag

45. Har du roligt nu? - Ja

46. Vad äter du helst? - Allt

47. Vem var du med sist? - Malin

48. Vad heter din mamma? - Eva

49. Vad är hela ditt namn? - Emma Elisabeth Dorotea Andersson

50. Tycker du om någon just nu? - Jag tycker om många :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela