emandersson

Gårdagen!

Publicerad 2011-03-06 16:28:39 i My life

Igår vid halv sex åkte jag, mamma och pappa ut till Staffanstorp för att spendera kvällen med Malin och hennes familj! Det blev först en super god förrätt, på det följde varmrätten som var gryta med nypotatis och sallad, även det super gott och sen kom efterrätten som var bär och violglass, och där dog jag ju lite. För fy satan vad gott det var! Sen blev det kakor och kaffe, mumms! Vi rullade hem sen ;)
Efter kakan blev det spel, ett roligt spel, men jag är ju inte så smart och allämnbildad! Haha!
Det var en riktigt bra kväll och tack för allt familjen Nilsson ♥

:D

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-06 18:08:31

Du bidrog ju ändå lite i mitt lag, du kunde ju dra både bra och dåliga brickor tex! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela