emandersson

Jag får paniiiiik

Publicerad 2011-01-19 21:50:01 i My life

Jag skulle göra mycket idag, städa, projektarbete och lägga mig tidigt!!
Som det ser ut nu så kommer jag inte i säng innan 22.00 vilket jag hoppats på. Behöver sömn!!

Jag får panik på att min blogg suger *****... här händer inte ett roligt piss för 5 öre.. min blogg suger helt enkelt.
Ska jag ge upp? Ska jag låta den falla? Det är frågorna jag vill ha svar på..
Om inte, vad fan ska jag skriva?

Nu ska jag inte ligga och plåga er mer,
säg er åsikt, gör er röst hörd. Jag vill veta vad ni tycker!

Julafton 2010. Jag vet att min BH syns extremt mycket på denna bilden.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-19 22:06:13

forsätt blogga emma:D skrev om allt möjligt, din vardag, outfits, tankar, känslor, texter, you name it!!!<3

Postat av: natta

Publicerad 2011-01-20 18:35:31

Klart du ska fortsätta!!! Din blogg är väl inte heller dålig! så kan du väl inte säga :P

Och om du vill göra den bättre är det väl bara att skriva om det DU är intresserad av så det kan bli kul för dig! sen om man vill läsa den eller inte är ju ens egensak.

Bloggen är väl mest till för dig? för att du ska kunna skriva av dig ibland, eller kunna titta tillbaka om några år på!

Klart du ska fortsätta Emma :) om inte för andras skull, men så fall för din egen.



För en läsare kommer du i alla fall ha ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-20 20:41:46

Jag tycker din blogg är skitdålig och skittråkig. Men pallar inte bry mig, det e ju för fan sexy!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-20 20:42:25

Jag tycker din blogg är skitdålig och skittråkig. Men pallar inte bry mig, det e ju för fan sexy!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-01-20 23:22:51

Jag håller med din kusin, tänk vad kul om några år när du kan kolla tillbaka i arkivet och läsa om allt du gjorde, visa dina barnbarn bilder osv ;) haha. Nej men klart du ska fortsätta blogga!

Postat av: natta

Publicerad 2011-01-24 22:01:18

KOM IGEN OCH BLOGGA!



BLOGGA



BLOGGA



BLOGA

Postat av: heeemligt!

Publicerad 2011-01-24 22:02:00

klart du ska blogga !! läser den varje dag :D

Postat av: ja de du ;)

Publicerad 2011-01-24 22:03:13

men hallå?! sluta whina och sätt igång och skriv :D

Postat av: hohoh det vill du gärna veta va :D

Publicerad 2011-01-24 22:04:04

emma klämma! nu vill vi se lite fart på inläggen!! kom igen nu :D vi alla älskar din blogg!

Postat av: ja det får du väl ta och söka upp vetja :D

Publicerad 2011-01-24 22:05:11

FORTSÄTT BLOGGA!!

Postat av: funderat ut det än? ;)

Publicerad 2011-01-24 22:05:45

KOM IGEN EMMA KOM IGEN!

Postat av: hihhihi

Publicerad 2011-01-24 22:06:36

snälla! ge oss ett inlägg :)

Postat av: natta

Publicerad 2011-01-24 22:07:29

oj?! någon verkar ha tråkigt :) men jag håller med! helt klart :D kom igen nu emma!



BLOGGA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela