emandersson

Seriespel

Publicerad 2011-02-20 21:10:10 i My life

För det första ska jag be om ursäkt för min super dåliga uppdatering, men jag har tappat gnistan.. Hjälp mig på traven? :)

Idag hade vi seriespel hemma så jag stack till hallen 8.40 och då började vi sätta upp nät, fixa domarstolar, poängskyltar osv. Klockan 10 började den första matchen mot Kävling-Furulund, jag och Natta spelade damdubbel och vi blev totalt ägda..!! Men det var jag förberedd på då jag visste att den ena tjejen är sjukt bra.
Vår andra match var damdubbel mot Klippan, som vi spelade vid 13-tiden, denna dubbeln gick mycket bättre, men det blev tyvärr ingen vinst. Vi kämpade dock på bra! Efter damdubbeln spelade jag singel mot en av Klippans tjejer. Jag vann inte, men fick in ett par bra bollar och poängen jag fick i seten är dom bästa jag fått i en singel på seriesamandrag! Så jag är nöjd!!

Måste ju även tacka hejarklacken som bestod av Sofie, Natti, mamma, pappa, Linda, Elin och Eric. Samt några klubbkamrater! Ni hjälpte mig/oss.
Och laget, bra kämpat! Vi kammade hem 4 mtacher och det är sjukt bra jobbat! :)

BBMK ♥

 

Lite bilder från dagen kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela