emandersson

iPhone 3Gs eller iPhone 4?

Publicerad 2011-02-22 17:52:22 i My life

Idag var som sagt jag och pappa på telia. Det visade sig att jag hade 4 månader kvar på min bindningstid på mitt abonemang, men om en månad så förlänger jag det och då är frågan:

iPhone 3Gs eller iPhone 4?

Jag har i och för sig 1 månad på mig att bestämma mig.

Men vad tycker ni?

 

iPhone 3Gs är snyggare enligt mig.. iPhone 4 är ju bättre och den kostar bara 50 kr mer/månad..

Hmm.. får ta mig en ordentlig funderare!

 

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2011-02-22 18:33:10

Håller me om att 3Gs är snyggare :)

Postat av: Filiph

Publicerad 2011-02-22 19:05:28

Du skall definitivt välja iPhone 4.



Den har bättre glas vilket gör att den håller lättare. Den har även en bättre kamera och kan ta foton med blixt, det kan inte 3GSen vilket gör att fotona på en iPhone 3GS är betydligt sämre. Skärmens skärpa är också betydligt starkare på en iPhone 4, om man någon gång har testat en iPhone 4 vs 3Gs hade man aldrig ens funderat på att välja 3Gs pga just skärpan i displayen. Processorn är också betydligt bättre i fyran, samtidigt som den har högre RAM-minne vilket gör att den kan hantera saker fortare. Dessutom kommer vissa av kommande funktioner endast fungera i iPhone 4 när kommande programuppdateringar från Apple kommer ut.

Postat av: Björn Isacsson

Publicerad 2011-02-22 22:03:30

points at fb comments

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-02-22 22:34:06

4aan såklart:D den är ju både snyggare OCH bättre!

Postat av: Natta :)

Publicerad 2011-02-22 22:45:29

oookej palla Filiphs serious kommentar....... meen du vet vad jag tycker i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela