emandersson

Intressant inlägg?

Publicerad 2011-02-26 20:28:12 i My life

Hur vill ni att ett intressant inlägg ska se ut?
Mycket bilder, lite text?
Inlägg om filmer, böcker, musik och andra rekomendationer?
Inlägg om idrott, hälsa eller badminton?
Inlägg om tips, hiss & diss, mina åsikter?
Vad vill NI läsa? Jag skriver dels för att skriva av mig och rensa huvudet, MEN jag skriver ju såklart också för att "tillfredsställa" er, så att ni tycker det är roligt och intressant och fortsätter besöka min blogg.

Så dagens fråga!!


Vad vill ni läsa om i min blogg?
Ge mig förslag :)

Jag är inte som alla andra! (:

 

Kommentarer

Postat av: Björn Isacsson

Publicerad 2011-02-26 20:45:28

Bilder är bra, men gärna mer text än en mening / bild så bilderna inte tar över ^^

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-26 21:32:25

Fin blogg, har du gjort den själv ? Nej men jag tycker du ska köra på rekomendationer om lite allt möjligt!

Postat av: Natta :)

Publicerad 2011-02-27 12:18:45

Jag tycker att du ska blanda lite allt möjligt :D lite tips, några inlägg om idrott, lite hiss och diss kanske och mycket blider, det är kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela