emandersson

Fredag, igen!

Publicerad 2011-02-25 15:44:03 i My life

Shiiit vad dagarna går fort.. och nu var detta lovet slut! Suck.
Men det var ju helt klart den bästa lovdagen. Mitt lov har bestått av att sova, äta, kolla tv, sitta vid datorn och träna. Och idag var det äntligen dags för min och Malins efterlängtade shoppingdag!! Och shoppa det gjorde jag som in i bomben! Vi började med en frukost på Espresso House, scones med cream cheese, ost och marmelad, en apelsinjuice och en liten kaffe latte. Ja, ni läste rätt, Malin har äntligen fått mig till att dricka kaffe och det var faktiskt gott.
Sen gick vi runt på Nova, jag är för lat för att ta bilder på vad jag köpt så jag skriver det istället.

  • Midjekjol - H&M
  • Spetslinne - H&M
  • Linne - H&M
  • Byxor/jeans - Whoops Fashion
  • Klänning - Whoops Fashion
  • 2 armband - Kappahl
  • Ballerina - Skopunkten
  • "Klacksko" med paljetter - Skopunkten
Haha, klacksko? Vad heter det?
Jag är iallafall sjukt nöjd och fattigare, men vad gör det när man är så glad som jag är just nu?

Tusen tack för den finaste dagen på länge Malin!!
Shit vad du är bra och shit vad jag älskar dig!! ♥

The best!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-25 16:07:50

sv: braaa !:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela