emandersson

Dålig start på dagen

Publicerad 2011-02-14 14:58:44 i My life

Ja, man kan ju lugnt säga att jag fick en dålig start på dagen. Jag hade nämligen ställt klockan 1 timme för sent! Klockan ringde 7.45 och jag skulle gå hemifrån 8.20, men jag hann! Stressa gjorde jag så fick bara kasta på mig leggins, linne och munktröja.
Klockan skulle egentligen stått på 6.45, för att jag skulle hinna äta frukost i lugn och ro, men fick istället skippa frukosten helt och ta med mig en apelsin till skolan, haha.

I skolan idag gick vi igenom lite om styrdokument. Alltså skollagen, Lpfö98 (läroplanen för förskola) och Lgr11 (läroplanen för förskoleklass och grundskola mm.). Och sen på samhällen höll vi på med massmedia. Egentligen skulle jag slutat om en halvtimme, men vår religionslärare är sjuk så det blev håltimme. Skönt som in i det!

Snart ska jag byta om och ställa mig på trampmaskinen och träna. Skulle egentligen ut och springa, men det blåser riktigt mycket och är sjukt kallt! Så bestämmde mig när jag gick hem från bussen att det får bli trampmaskinen plus hantlar här hemma.

Skriver såklart mer sen! :)

Rislåda med majs och dressing.

Min kvällsmat igår, mums!!

Jag tycker om majs om ni inte märkte det ;)

 


Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2011-02-14 21:55:43

åhh fy vad gott!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela