emandersson

Dags för teater

Publicerad 2011-02-08 07:51:24 i My life

Jippi! Idag ska jag, Natti och Sofie sepla upp vår grod-teater för 3-5 åringar!!! Ska verkligen bli riktigt roligt att äntligen få göra det för barnen... NOT!
Jag vill inte spela teater idag och imorgon. Idag ska vi till Stångby och imorgon ska vi till Genarp.. vem orkar ta sig till små hålor för att spela en grod-teater?
Men men, få hoppas att det går bra och att vi får fint omdöme. Nu ska vi se allt positivt! Jag kommer säkerligen lära mig en del av detta.

Sitter just nu och gör ingenting, ska snart dra mig till bussen i stormen, shit vad det blåser och vad det blåste inatt! Trodde fan hela mitt fönster skulle blåsa in :o men det gjorde det inte som tur är!

Efter teatern ska vi tjocka oss på McDonalds, fall vi hinner innan lektionerna börjar, och det ska bli sjukt gott!

Natti, Sofie och jag i ettan.

Psst!
Egntligen skulle jag mött Roberto i badminton idag, men han ställde in det på grund av att han visste att jag skulle kötta han! Ingen vågar möta mig :o Haha

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-02-08 16:43:59

härlig bild:) men vafan gör jag? biter dig i nacken, tyyyyp??? hahaahah:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela