emandersson

SVAR PÅ TAL!

Publicerad 2011-08-31 20:19:06 i My life

Nu kör vi igång!

Nathalie:

Hur känner du inför säsongens badmintonträningar?
Jag tycker att det ska bli jätte roligt och ser fram emot det! Jag vill träna stenhårt och bli riktigt bra så att vi har chans att vinna lite i seriespelen som börjar om ca en månad. Men framförallt så vill jag utvecklas och känna att jag blir bättre och bättre.
Sen ser jag ju så klart fram emot att träna badmintonskolan tillsammans med dig!
Puss på dig.

Lina:
Du säger att du fortfarande vill bli idrottslärare men om det skulle ändra sig vad vill du bli då?:)
Jag vill och kommer nog alltid till att vilja bli idrottslärare. Just nu känner jag inte för att läsa så många år till det plus att jag måste vara 3-ämneslärare, vilket jag inte vill bli. Jag vill bara bli "ren" udrottslärare.
vad jag vill bli är svårt att svara på.. men till hösten ska jag läsa en utbildning i Malmö och när jag är klar med den är jag diplomerad massageterapeut. Och sen efter det så är mina planer lite hemliga, men jag kan säga att det kommer bli ett himmelrike. Jag längtar så!
Puss och Kram!

Angelica:
Hur många läsare har du?:)
Jag har inte så många läsare, plus att det är väldigt upp och ner. Men det ligger runt 10-35 läsare/dag.

Vad har du mer för intressen än badminton?
Jag är intresserad av hälsa och friskvård väldigt mycket och hoppas att min framtid är inom det. Jag tycker även om matlagning, inredning och djur. Men hälsa, friskvård och idrott är det största intresset!!
Puss!!

Johanna:
Vad hade du för lärare när du gick i fyran? :D
Jag hade Lollo och Magnus Milesson när jag gick i fyran!
Puss och kram sötnos<3

Nathalie:
Har du några tips på studiemetoder? :)
Puh.. har klurat på detta svaret länge, men kan inte komma på något bra sätt att skrivadet på.
Men jag har aldrig haft några direkt studiemetoder eftersom jag nästan aldrig pluggat "ordentligt", men en sak som jag tycker är bra är t.ex. när jag läser sidorna som jag ska plugga in högt, för då både läser och hör jag det jag ska lära mig samtidigt.
Jag har ju också lite svårt för att lära mig eftersom jag har lätt dyselexi och svåra koncentrationssvårigheter och svårt med inlärningsförmågan så jag har ju alltid fått hjälp av mamma och pappa samt av skolan i slutet på gymnasiet.
det gäller att hitta sina små metoder!
Lycka till! Kram!

Johanna:
Tips på spök historia!!!!????
Svår fråga.. det gäller väl att skriva så man själv blir rädd för det man skriver. Det ska vara spännande fån början till slutet, man ska inte kunna ana vad som ska hända och man ska sitta på helspänn hela tiden när man läser spökhistorian! Men beskriv allting riktigt mycket, miljön, lukterna, känseln, allting ska beskrivas så mycket!
Vill läsa din spökhistoria sen!
puss & Kram!

Hoppas ni är nöjda med era svar. Och hoppas det blir minst lika många frågor till nästa frågestund!
Puss på er alla som läser min blogg!
<3

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-08-31 21:49:56

Bra svar!!!!!!!!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-08-31 21:50:20

Bra svar!!!!!!!!

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-03 13:41:24

Tak för svaret :) Det låter ju som en bra plan och kul! Hoppas allt går som du vill nu :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela