emandersson

Sjukling

Publicerad 2011-08-15 16:06:38 i My life

Hallå ja! Ligger i soffan framför tvn, vilket jag också har gjort sedan jag vaknade vid kvart över 10. Jag har ju som sagt dragit på mig en förkylning, men har jag tur så är den över snart! Min dag kommer bestå av endast soffliggande och tv/film. Letar även efter en ny dator, är lite trött på att behöva tejpa fast min datorladdare och att den är så seg som den kan bli. Så det ska bli skönt med en ny dator. Ville bara uppdatera lite snabbt. Och igår var det exakt en månad tills jag fyller år. och i oktober blir det Ullared!! Längtar! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela