emandersson

Läger.

Publicerad 2010-05-08 18:37:04 i My life

Här kommer min fredag och lördag.

Igår vaknade vi vid tjugo över sex. Sara skulle till skolan och skriva NP i eng B och jag och Natti skulle fixa inför lägret. Vi åt frukost och följde Sara till bussen och sen gjorde Natti en skoluppgift och jag kollade TV.
     Sen fixade vi lite och sen gick vi till bussen. När vi kom till Lund handlade vi lite och sen åkte vi buss mot Tommelilla för att byta buss till Brösarp där lägret skulle vara. När vi kommer till Tommelilla så har vi ju såklart precis missat bussen vi skulle ta med bara några få sekunder. Så vi fick sitta snällt och vänta i en timme, tur att där fanns Lidl så man kunde handla lite till och värma sig.
     När vi sen äntligen kom till stugan blev det lite hamburgare, sen hade vi aktiviteter under dagen och kvällen. Vi hade brännboll och jag slår en bra boll, springer, springer och trillar.. vi spelade i en hage och det var ojämn mark så antingen var det marken som gjorde det eller så är det som vissa säger, en person fällde mig. Jag vet inte, kommer bara ihåg att jag helt plötsligt låg på marken och hade ont. Jag fortsatte som vanligt men hade ont. På kvällen kunde jag inte ligga på vänster sida och nu har det börjat göra riktigt ont!!
Ska nog beställa tid hos doktorn.. gör ont när jag andas, låter inte så bra och känns inte bra för 5 öre.
Resten av kvällen blev det kortspel, snack och massa skit. Jag somnade 5.20 och skulle upp 8.30 för att göra frukost till dom andra.
Pappa hämtade mig i Lund idag.
 Skulle egentligen träffat Malin ikväll, men det blev tyvärr inte så.. får bli en annan dag.

 Natti i Tommelilla med en del av vår packning.

 Rebecka, Natti, Therese och Angelica där vi sov.

 Love u. (Coola ögon jag har va?)

 Tandborstning!! Jag, Therese och Natti.

Detta blev ett långt inlägg.. men hör av mig senare, lovar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela