emandersson

Dag 1 - Presentation av mig

Publicerad 2010-12-15 18:17:32 i My life

Jag är en tjej på 18 år som älskar mina fina vänner, min familj och släkt, shoppa och såklart badminton. Jag bor i Lomma med min mamma, pappa och storebror, vi har även en hund Ike och en kanin Rutger. Min äldsta bror bor med sin flickvän här i Lomma.
Jag är yngst av oss syskon och det är både fördelar och nackdelar med vara det yngsta syskonet.

På min fritid tränar jag badminton, är med mina vänner, skriver och bara tar det lugnt.
Jag går tredje och sista året på Barn- och Fritidsprogrammet på Vipan i Lund. Efter studenten är det tanken att jag ska läsa vidare till idrottslärare för årskurs 7-9, ska även läsa matte B.

Jag är intresserad av mycket, bland annat djur, sport, mat och inredning.
Min favoritfärg har alltid varit grön, men det börjar mer och mer försvinna. Jag har nog ingen direkt favoritfärg. Och favoritmat.. ja, jag äter allt och jag älskar att äta. Jag är också ständigt hungrig viket gör att jag äter hela tiden.
Jag har tre hål i öronen, vill pierca naveln, men vill först träna mer och sen är jag för feg! Jag har också en tatuering på min vänstar underarm.

Som ni då läst i ett inlägg innan så jobbar jag med min självkänsla och mitt självförtroende. Och det går framåt.

För övrigt tror jag att jag är en snäll, omtänksam och blyg tjej.

Detta är Emma Andersson :)




"Till stjärnorna genom svårigheter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Andersson

Jag är en tjej på 20 år och har mitt egna företag, Leendets Stjärna, där jag har massage, föreläsningar samt produktförsäljning. När jag inte har kunder eller uppdrag i mitt företag jobbar jag nere i en järnaffär där jag jobbar i cirka 6 år nu. Och jag trivs bättre för varje gång. I grund och botten är jag barnskötare men i februari 2012 läste jag till Diplomerad Massör och i augusti 2012 påbörjade jag min nästa utbildning till Diplomerad Medicinsk Massageterapeut som jag är klar med i januari 2013. Jag brinner för mitt företag och det går före mitt vanliga liv. Jag har hittat det rätta för mig och jag tycker om att kunna hjälpa människor. Har du frågor ang. mitt företag är du välkommen att maila: [email protected] Har du frågor ang. annat gäller denna: [email protected] Ta hand om dig och du duger precis så som du är. Glöm aldrig det. Puss & Kram /Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela